گنجینه آثار هنرمندان نقاش و نوگرای ایران، در گالری هما به ‌نمایش گذاشته شدند. به گزارش ایسنا، این نمایشگاه در برگیرنده حدود ۲۰ اثر از آثار هنرمندانی چون احمد اسفندیاری، ناصراویسی، جمال بخش‌پور، هوشنگ پزشک‌نیا،‌ فرامرز پیلارام، صادق تبریزی، قاسم حاجی‌زاده، میرعبدالرضا دریابیگی، جعفر روح‌بخش، شهرام سپهری، هوشنگ سیحون، منوچهر شیبانی، مسعود عربشاهی، پرویز کلانتری، رضا مافی و محسن وزیری مقدم است.

عموم آثار به‌نمایش درآمده در این نمایشگاه که متعلق به نسل اول و دوم نقاشی نوگرای ایران است تاکنون به ‌نمایش در نیامده و نخستین‌بار است که رونمایی شده‌اند.

برگزارکنندگان این نمایشگاه با یادآوری این‌که تاریخ نقاشی معاصر ما هرچند تاریخ دور و درازی نیست، با این حال بخشی از تاریخ نانوشته صد سال اخیر محسوب می‌شود، آشنایی عمومی فراتر از دانستن چند نام نیست، گشایش پاییز گالری هما را هر ساله به‌نمایش آثار پیشکسوتان نوگرا اختصاص داده‌اند تا به ‌زعم خود بدین وسیله، اهدافی وسیع‌تر از نمایش صرف را دنبال ‌کنند.

این نمایشگاه تا ۱۶ آبان ماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۹ در محل گالری هما واقع در خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از بزرگراه نیایش، کوچه رحیمی‌، شماره۲۷ برپاست.