چند تماشاگر «میم مثل مادر» غش کردند

نگاه سوم- چندین تماشاگر فیلم «میم مثل مادر» ساخته رسول ملاقلی‌پور در سینماهای فرهنگ و سروش تحت تاثیر فیلم غش کردند. به گزارش خبرگزاری فارس، این فیلم که به گفته مدیران سینماها به لحاظ تاثیرگذاری بر مخاطب جزو کم‌نظیرترین فیلم‌های پس از انقلاب به شمار می‌آید در حین نمایش، سکوتی بی‌سابقه بر فضای سینما حاکم می‌کند و در پایان تماشاگران را با چشم‌های خیس از سالن‌های سینما بیرون می‌فرستد.

«علی‌اصغر عاشوری»، مدیر سینما سروش درباره یکی از تماشاگرانی که در سالن این سینما از حال رفته گفت: روز چهارشنبه گذشته که نخستین روز اکران این فیلم بود در سانس ۱۹ تا ۲۱ و در دقایق پایانی فیلم زنی با صدای بلند گریه سرداد و از حال رفت که به وسیله اورژانس تهران او را به بیمارستان منتقل کردیم.

همچنین جمعه شب در سانس ساعت ۲۰شب یک خانم میانسال در سینما فرهنگ بر اثر این فیلم منقلب شده بود که با کمک کارکنان این سینما به خارج از سالن سینما منتقل شد و پس از مدتی بهبود یافت. بنا به این گزارش روز گذشته نیز در سانس ساعت ۱۶دختر جوانی که دانشجوی پزشکی بوده پس از پایان فیلم از حال رفته و با کمک های جانبی کارکنان سینما و ملک زاده مدیر سینما فرهنگ به وضعیت عادی خود بازگشته است.

به گفته کارکنان سینما فرهنگ در سانس‌های ساعت ۱۶ به بعد که سینما عموما شاهد حضور خانواده‌ها و تماشاگران زن است معمولا مواردی از این دست رخ می‌دهد که صرفا به بانوان مربوط نمی‌شود.

در سال‌های گذشته فیلم مشابهی که به واکنش عاطفی شدید از سوی تماشاگران تمامی کشورهای جهان منجر می‌شد مصائب مسیح بود که در برخی کشورها حتی به سکته و یک مورد مرگ تماشاگر انجامید. فیلم مریم مقدس نیز یکی دیگر از فیلم هایی بود که نوعی درگیری عاطفی برای مخاطبان خود رقم می‌زد و منقلب شدن تماشاگران را در پی داشت.