اعتراف دختر جوان به قتل پدرش

گروه حوادث- بازجویی‌های قضایی از دختر جوانی که در اقدامی جنون‌آمیز پدرش را به قتل رسانده، آغاز شد. این دختر ۲۴ ساله متهم است وقتی از سوی پدرش برای بیرون رفتن از خانه با ممانعت روبه‌رو شد او را با ضربات چاقو از پای درآورده و از خانه متواری شد.

این جنایت در تاریخ ۱۱مهرماه حوالی میدان آرژانتین تهران اتفاق افتاد.

روز ۲۹ مهر‌ماه گذشته، هنگامی که ماموران در حال گشت‌زنی حوالی خیابان ولیعصر بودند به دختر جوانی با ظاهری پریشان، مشکوک و به او نزدیک شدند و هنگامی که از او بازجویی کردند و متوجه شدند او دختری خیابانی است. وی را بازداشت کردند و زن جوان به زندان اوین انتقال داده شد.

درپی یافته‌های پلیس مشخص شد دختر بازداشت شده که خود را بیتا معرفی کرده همان قاتل پدر با عاطفه است که برای مشخص نشدن هویتش اسم مستعار برای خود انتخاب کرده.

بنا به این گزارش، این متهم هنگامی که در برابر بازپرس اصغرزاده از شعبه دوم دادسرای جنایی قرار گرفت، در این باره گفت: می‌خواستم برای انجام کاری از خانه خارج شوم که پدرم مخالفت کرد با هم جروبحث کردیم و من ناخواسته مرتکب این قتل شدم.

دختر جوان در پایان اظهاراتش در حالی که گریه می‌کرد، گفت: ۱۰ سال است که اعتیاد به هروئین دارم هنگامی که ۱۴ ساله بودم از طریق دوست دوران مدرسه‌ام معتاد شدم، خانواده‌ام چندین بار برای ترک کردن من اقدام کردند ولی بلافاصله بعد از ترک وقتی با دوستانم معاشرت کردم دوباره آلوده شدم.

خرج تهیه مواد از طریق پول توجیبی که از پدرم می‌گرفتم تهیه می‌کردم، از کاری که انجام دادم بسیار ناراحت و پشیمان هستم هیچ وقت خودم را نمی‌بخشم، فکر نمی‌کردم ضربه‌ای که به پهلوی پدرم زدم باعث مرگ او خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ما، این متهم با قرار قانونی جهت انجام تحقیقات تکمیلی بازداشت شد.