تغییرات ایجاد شده در پیش‌نویس اصلاح قانون کار قطعا جدی خواهد بود. محمد وکیلی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت کار و امور اجتماعی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان ارائه پیش‌نویس اصلاح قانون کار به دولت گفت: پیش‌نویس در مراحل کارشناسی است که پس از نهایی شدن به دولت ارائه می‌شود. پیشنهادهای ارائه شده برای تغییر مفاد پیش‌نویس محدود است، اما قطعا تغییرات در این پیش‌نویس جدی خواهد بود.

او در مورد تفکیک ساختار تامین اجتماعی به دنبال انحلال وزارت رفاه افزود: رای نیاوردن دو فوریتی انحلال وزارت رفاه در مجلس به معنای آن است که نمایندگان به دنبال کارشناسی بیشتر بر روی این مساله هستند و دولت نیز نظر کارشناسی خود را ارائه خواهد داد. وکیلی بیان کرد: نظر وزارت کار و امور اجتماعی درباره مجزا شدن قسمت‌های مختلف سازمان تامین اجتماعی، همان نظر دولت خواهد بود و این امر مستلزم کارشناسی بیشتر است.

وی درباره انفصال بخش درمانی سازمان تامین اجتماعی از این سازمان تصریح کرد: سازمانی که ۶۰ بیمارستان داشته و پشتوانه قوی جامعه کارگری محسوب شده و هزینه‌های آن از سوی کارگران و کارفرمایان تامین می‌شود برای انفکاک وظایف آن باید کارشناسی دقیق صورت بگیرد که وزارت کار نیز دارای نظر کارشناسی در این زمینه است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت کار و امور اجتماعی درباره برگزاری انتخابات کانون عالی شوراهای اسلامی‌ کار گفت: انتخابات کانون عالی به طور حتم برگزار خواهد شد.