فیلم «مرکز تجارت جهانی» الیوراستون که درباره حادثه ۱۱سپتامبر است صدرنشین جدول فروش سینماهای جهان شد. فروش جهانی این فیلم در ۲۰ بازار جهان ۳/۱۲میلیون دلار بود و این در حالی است که بزرگ‌ترین بازار فروش این فیلم در انگلستان بود، این فیلم با فروشی تقریبی ۳میلیون دلار در انگلستان در رده دوم جدول این کشور قرار گرفت، در حالی که در اسپانیا با ۳/۲میلیون دلار صدرنشین بوده و در آلمان با ۵/۱میلیون دلار رده سوم را به خود اختصاص داد.

کمدی کلاسیک ساخته «ادم سندلر» هم با اکرانی موفق در ۷ کشور اروپایی و با فروش ۸/۱۰میلیون دلار از ۵۵ بازار جهان در این هفته رده دوم جدول جهانی را گرفت و فروش کل را به ۳/۵۹میلیون دلار رساند، این فیلم در کشور انگلستان صدرنشین بود و در کشورهای آلمان، اسپانیا، بلژیک و اتریش و سوئیس رده دوم را به خود اختصاص داد.

رده سوم جدول جهانی را فیلم «شیطان پرادا نمی‌پوشد» اشغال کرده است که در این هفته با فروش ۹/۸میلیون دلار در ۱۰ بازار جهانی فروش کلی‌اش را به ۱/۲۰میلیون دلار رساند.

صدرنشین هفته پیش فیلم «عطر» با فروش ۳/۴۷میلیون دلار در رده چهارم جای گرفته است و فیلم «دزدان دریایی کارائیب - صندوقچه مرد مرده» نیز با ۳/۲۳میلیون دلار در رده پنجم قرار گرفت.