رقابت کمرنگ «عروسک فرنگی» و «قتل آنلاین»

«عروسک فرنگی» اولین تجربه کارگردانی فرهاد صبا در ۱۸ سینما، طی ۴ روز نمایش بیش از ۱۴‌میلیون تومان فروخت. دو فیلم دیگر ایرانی به نمایش درآمده در سینماهای تهران که از هفته گذشته و همزمان با ماه مبارک رمضان در سینماها به نمایش در آمدند عبارتند از: «ابراهیم‌خلیل‌ا...» به کارگردانی محمدرضا ورزی که این فیلم طی چهار روز نمایش در ۴ سینما بیش از چهار‌میلیون فروش داشت و «قتل‌ ‌آنلاین» به کارگردانی مسعود آب‌پرور طی ۴ روز نمایش در ۱۳ سینما، بیش از ۱۶‌میلیون تومان فروخت.

همچنین آمار فروش فیلم‌های ایرانی دیگری که از چندی قبل نمایش خود را آغاز کرده‌اند و همچنان ادامه دارد نشان می‌دهد: «به‌نام پدر» ابراهیم حاتمی‌کیا طی ۵۳ روز نمایش که هم‌اکنون در تعدادی سینمای معدود به نمایش خود ادامه می‌دهد فروشش از ۴۳۶‌میلیون تومان گذشت. «گرگ‌ومیش» قاسم جعفری در ۲۵ روز نمایش در ۱۲ سینما بیش از ۷۱‌میلیون تومان فروخت.

«کافه‌ستاره» به کارگردانی سامان مقدم در ۵۳ روز نمایش در ۷ سینما فروشش از مرز ۴۰۵‌میلیون تومان گذشت. «سرود تولد» به کارگردانی امیر قویدل در ۱۰ سینما طی ۳۹ روز نمایش ۲۰۰‌میلیون فروخت. «باغ فردوس پنج بعدازظهر» نیز در شش سینما طی ۳۲ روز نمایش ۹۲‌میلیون تومان فروش داشت.

همچنین آمار فروش فیلم‌های خارجی این دوره نشان از اکران سه فیلم «امپراتریس»، «پنهان» و «مشت‌آهنین» می‌دهد که به ترتیب ۲‌میلیون و ۲۱۸‌هزار تومان، ۱۰‌میلیون و ۳۷۵‌هزار تومان با توجه به تعداد متفاوت روزهای نمایش‌شان فروخته‌اند.