رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دفتر مقام معظم رهبری رویت هلال ماه شعبان را تایید کرده است و اختلافی در تقویم وجود ندارد. دکتر حدادعادل در نشست علنی دیروز مجلس به نطق روز یکشنبه یکی از نمایندگان مجلس مبنی‌بر وجود تشکیک در رویت هلال ماه، اشاره کرد و افزود: این ناطق مجلس در آن روز بیان کرد که ممکن است روز دوم شعبان، روز سوم (به جهت رویت هلال ماه) باشد.

وی ادامه داد: وی اشاره‌ای نیز به دفتر مقام معظم رهبری در باب رویت هلال ماه شعبان کرد.به دلیل اینکه ممکن است برخی در مورد روزهای ماه شعبان شک کنند، دفتر مقام معظم رهبری در این زمینه توضیحی را داده‌اند.

حدادعادل توضیح داد: دفتر مقام معظم رهبری بر حسب وظیفه رویت هلال ماه و استهلال ماه شعبان را انجام داده است.آنچه در تقویم‌ها در مورد روزهای شعبان آمده، مورد تایید است و اختلافی بین تقویم کشور در مورد روزها و آنچه بیان شد، وجود ندارد.

وی همچنین چهارم شعبان، روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) را به نمایندگان مجلس و ملت مسلمان و متدین ایران تبریک گفت.

حداد عادل همچنین فرارسیدن روز جانباز را به جانبازان کشور تبریک گفت.وی اظهار داشت: جانبازان کشور در اثبات ایمان و وفاداری خود سندی در دست دارند که همان جانبازی آنان است.وی به تصویب لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران در مجلس اشاره کرد و افزود: خوشبختیم که مجلس در این ایام این لایحه را تصویب کرد.رییس مجلس یادآور شد: این لایحه مشکل‌گشای بسیاری از مشکلات جانبازان است و اگر پیشنهادی در این زمینه باشد، جای اصلاح همچنان وجود دارد.

حداد عادل تاکید کرد: مجلس تشخیص داد این لایحه که به نفع ایثارگران است، تصویب شود.وی افزود: این هدیه‌ای از مجلس به جانبازان محترم در روز جانباز است.