خبرگزاری مهر نوشت: یک نماینده مجلس از جلسه خصوصی خود با ابراهیم عزیزی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست‌جمهوری در هفته گذشته درباره دلایل غیبت چند ماهه وی در این معاونت خبر داد.

موسی الرضا ثروتی در این باره گفت: غیبت ابراهیم عزیزی بیش از ۳ هفته و در حدود ۲ ماه بوده است. در حال حاضر نیز عزیزی بعضی از روزها آن هم عصرها در محل این معاونت حضور پیدا می کند. وی با اعلام اینکه پس از درخواست‌ها و تلفن‌های بسیار زیاد بالاخره موفق به اخذ وقت ملاقات با عزیزی شده، گفت: من دلیل عدم‌فعالیتش را در این معاونت پرسیدم و او گفت همه اقداماتی که در صدور مجوزهای استخدام و تعیین پست‌های سازمانی تاکنون انجام شده، غیرقانونی بوده است و من مشغول درست کردن این وضعیت در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور هستم!

نماینده بجنورد در ادامه عنوان کرد: من این موضوع را با فروزنده در میان گذاشتم و او اعلام کرد: نسبت به سخنان عزیزی معترض است؛ چراکه همه اقداماتش در چارچوب قانون و مقررات انجام شده و هیچ کار غیرقانونی انجام نداده است. فروزنده که هم‌اکنون معاون پارلمانی رییس‌جمهور است، گفت که در آن زمان از طرف رییس‌جمهور به من تفویض اختیار شده بود و من این اقدامات را انجام دادم.