سازمان بازرسی کل کشور با صدور اطلاعیه‌ای از شکایت مصطفی پورمحمدی، رییس این سازمان از معاون اول رییس‌جمهور و روزنامه ایران خبر داد.

روابط عمومی سازمان بازرسی در این اطلاعیه که به نظر می‌رسد «تکذیبیه»ای بر یکی از مطالب منتشر شده در روزنامه ایران (ارگان مطبوعاتی دولت) بوده، اعلام کرد: عده‌ای غوغاسالار، عملیاتی روانی را آغاز کرده‌اند و می‌خواهند، با فریبکاری و افترا، کارنامه روشن و پرافتخار وزیر سابق کشور را زیر سوال ببرند. در ادامه این اطلاعیه آمده است: باید از روزنامه ایران پرسید پس از برملاشدن دروغ آقای رحیمی درباره خروج ۲۱ میلیارد تومان از وزارتخانه، چرا با تعقیب خط اتهام و افترا، به دروغ‌پردازی‌های جدیدی پرداخته‌اید؟ چه شخص یا اشخاصی این اطلاعات را در اختیار روزنامه گذاشته، شما را به گمراهی کشانده‌اند؟ چرا مطالب مربوط به خریدهای وزارت کشور را به طور کامل نیاورده‌اید؟ چگونه شما به همه اسناد، از جمله دستور رییس دفتر رییس‌جمهور، آقای رحیم مشایی، دسترسی دارید، اما به بقیه اسناد خیر؟ یا نخواسته‌اید همه اسناد را افشا کنید یا افراد پشت صحنه نخواسته‌اند این اسناد را ارائه دهند.

سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: قاطعانه و روشن اعلام می‌کنیم که موضوعات درج شده در این روزنامه، سرتاپا خلاف واقع و نشر اکاذیب است. اسناد دلایل اثباتی اتهام روزنامه ایران و نسبت دهندگان افترا و نشر اکاذیب، به منظور رسیدگی، به محاکم صالح قضایی ارائه خواهد شد.