کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای ۱۰ ساعته به بررسی موضوع برنامه هسته‌ای ایران و چالش‌های پیش‌روی رژیم صهیونیستی پرداخت.

به گزارش فارس، جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی (متشکل از سران دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل) با موضوع برنامه هسته‌ای ایران روز سه‌شنبه برگزار شد که روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» به نقل از منابع خود، جزئیاتی از این جلسه را منتشر کرده است. به نوشته این روزنامه، یکی از مقامات حاضر در این جلسه گفته است که اطلاعات ارائه شده در جلسه کابینه «بسیار پریشان‌کننده بود، اما خیلی دلهره‌آور نبود».این منبع آگاه همچنین گفته است که در این جلسه هیچ تصمیم عملیاتی گرفته نشده است.

یدیعوت آحارونوت گزارش داده است که اعضای کابینه در جمع‌بندی وضعیت برنامه هسته‌ای ایران و اینکه برنامه هسته‌ای ایران چه زمانی به مرحله مصونیت می‌رسد، دچار اختلاف نظر هستند.

این روزنامه همچنین مدعی شده است که ایرانی‌ها بسیار پرتلاش برنامه هسته‌ای خود را ادامه می‌دهند و همزمان تلاش می‌کنند تا ردی نیز از این فعالیت‌ها باقی نماند.

سران اطلاعاتی رژیم‌صهیونیستی در این جلسه لیستی از تحریم‌هایی را که غرب از واهمه افزایش قیمت نفت و همچنین مخالفت‌های چین، هنوز آنها را علیه ایران اعمال نکرده، ارائه کرده‌اند.در این جلسه همچنین مطرح شده است که لازم است تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال شود تا بلکه بتوان به دستاوردی رسید.