معاون اجرایی رییس‌جمهوری از دریافت بیش از ۷میلیون و ۲۵۰‌هزار نامه مردمی در سفر‌های استانی خبر داد و رسیدگی به پروژه‌ها و ارزیابی مسوولان و مجموعه‌های مدیریتی را از مهم‌ترین اهداف دور دوم سفر‌ها برشمرد.

وی گفت: از نزدیک شاهد ظرفیت‌ها و مشکلات کشور باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. علی سعیدلو اظهار کرد: دور دوم سفرهای استانی رییس‌جمهوری و هیات دولت که از پایان مرداد ماه سال‌جاری انجام می‌‌شود با شکل متفاوت‌تر از مرحله اول آن خواهد بود.

وی بیان داشت: در دور اول سفرهای استانی رییس‌جمهوری و هیات دولت به بیش از ۳۳۶ شهرستان در ۳۰ استان سفر کردند و بیش از ۶هزار مصوبه برای عمران،‌ آبادانی و سرعت بخشیدن به پپیشرفت و حل مشکلات مردم به تصویب رساندند.

معاون احمدی‌نژاد، با بیان این که تاکنون بالغ بر ۷۲‌درصد مصوبات استانی هیات دولت در سفرهای استانی رییس‌جمهور اجرایی شده است، تصریح کرد: تمامی مصوبات استانی هیات دولت در حال پیگیری و رسیدگی می باشد و امور اجرایی و عملیاتی مصوبات همچنان ادامه دارد.

معاون اجرایی رییس‌جمهوری گفت: با طراحی جدید و اجرای قویتر و نظم بیشتر بعد از ۵/۲ ماه، مرحله دوم سفرهای استانی رییس‌جمهوری شروع خواهد شد.

معاون اجرایی رییس‌جمهوری با بیان اینکه دور دوم سفرها سخت‌تر از دور اول خواهند بود گفت: در دو دوم با تسهیلاتی که در نظر گرفته شده همچون تسهیلات مسکن، اقتصاد و طرح‌های ملی باید شاهد رشد و پیشرفت کشور نسبت به گذشته باشیم.