فیلم سینمایی «پریشانی» امروز در قالب برنامه سینما یک از شبکه اول پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی پل شریدر سال ۱۹۹۷ ساخته شده و داستان آن درباره کلانتر یک شهر کوچک در شمال آمریکا است که در زندگی احساس یکنواختی می‌کند. روزی دوست او یک تاجر ثروتمند را برای شکار به جنگل می‌برد، اما بدون او بازمی‌گردد و مدعی می‌شود وی به خاطر اشتباه خودش کشته شده است.

فیلم سینمایی «مسیر سبز» هم بعد از ظهر جمعه ۱۱ خرداد از شبکه دو روی آنتن می‌رود. این فیلم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عباس رافعی ساخته شده و مریلا زارعی و لاله اسکندری در آن بازی کرده‌اند. داستان فیلم درباره ژانت دختر مسیحی است که ناخواسته در شرایط زندگی دوست صمیمی‌اش نگار قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی «شعله‌ای برافروز» امروز ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی فیلیپ نویس ساخته شده و تیم رابینز، درک لوک در آن بازی کرده‌اند. فیلم به چگونگی استعمار مردم آفریقای جنوبی قبل از پیروزی نلسون ماندلا می‌پردازد.

تکرار فیلم سینمایی «بازی مرگ» روز جمعه ۱۱ خرداد ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی جی کریستین و اینگوارد سن داستان بازی مرگباری است که با خشونت و بی‌رحمی اجرا می‌شود و بازیگران آن زندانیان محکوم به مرگ هستند که به واسطه اجراکنندگان بازی وارد برهه‌ای از زمان شده و مجبور به دفاع از جان خود هستند. طبق قانون اگر زندانی در بازی شکست بخورد، باید کشته شود.

فیلم سینمایی «به آهستگی» فردا در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار پخش می‌شود. این فیلم را مازیار میری سال ۱۳۸۴ بر مبنای فیلمنامه‌ای از پرویز شهبازی ساخت و داستان آن درباره محمود کارگر جوشکار راه آهن است که دور از خانواده در جنوب کار می‌کند. به او خبر می‌رسد زنش که دچار بیماری عصبی است، مدتی است از خانه رفته و فرزندش را پیش مادر و پدر محمود گذاشته است. در این فیلم محمدرضا فروتن، نیلوفر خوش‌خلق، شاهرخ فروتنیان، مریم بوبانی، احمد ساعتچیان، رویا جاویدنیا، حسن پورشیرازی، مهران رجبی، علیرضا اوسیوند و غلامرضا بایران‌منش به ایفای نقش پرداختند. «به آهستگی» در دوره بیست و چهارم جشنواره فیلم فجر برگزیده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد، سیمرغ بلورین بهترین فیلم و برنده دیپلم افتخار بهترین فیملنامه شد. فیلم در جشنواره فرایبورگ هم توانست جایزه فیپرشی را از آن خود کند.

فیلم سینمایی «در دو سوی خطر» روز جمعه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود. سیدنی. جی. فیور این فیلم را سال ۲۰۰۲ ساخت و داستان آن درباره جک کانینگام پلیس اسبق است که در پی کشف معامله قاچاق بین گروه قاچاقچیان و پلیس‌های فاسد مجروح می‌شود. تری و دوستش به طور اتفاقی او را پیدا می‌کند.