ورود دزدان دریایی کارائیب به سینما

نگاه سوم - در ادامه اکران سومین قسمت فیلم‌های دنباله‌دار، پس از اکران «اسپایدر من ۳» و «شرک ۳»، سومین قسمت «دزدان کارائیب» با عنوان «دزدان دریایی کارائیب: در انتهای دنیا» در ۴۳۶۲ سالن نمایش خود را آغاز کرد. این فیلم با این تعداد سالن توانست رکورد بیشترین تعداد سالن نمایش فیلم را جابه‌جا کند. رکورددار قبلی «اسپایدر من ۳» با ۱۱۰ سینما کمتر بود.

با توجه به هزینه ۱۵۰میلیون پوندی که برای ماجراهای کاپیتان جک اسپارو صرف شده است امیدهای بسیاری به این فیلم است که فروش در خورد توجهی داشته باشند.

والت دیسنی اعلام کرد که این فیلم در دو روز نخست نمایش در سطح جهان حدود ۵۸میلیون دلار فروش داشته است. از این رقم ۱۷میلیون دلار مربوط به نمایش آخر شب روز پنج‌شنبه در آمریکا است. ۱/۱۲میلیون دلار هم از فروش فیلم در ۱۳ کشور از چهارشنبه تا پنج‌شنبه حاصل شده و ۲۹میلیون دلار از نمایش افتتاحیه سومین «دزدان دریایی کارائیب» در ۳۹ کشور دیگر به دست آمده است.مسوولان دیزنی امیدواری بسیاری به «دزدان دریایی کارائیب» برای شکستن رکورد «اسپایدر من ۳» دارند که ۱/۱۵۱میلیون دلار است. پیش از «مرد عنکبوتی ۳» رکورد افتتاحیه با ۶/۱۳۵میلیون دلار در دست « دزدان دریایی کارائیب: سینه مرد مرده» بود.

فیلمبرداری بخش سوم داستان‌های کاپیتان جک اسپارو، بلافاصله پس از بخش دوم آغاز شد و این دلیلی برای حضور ۲۸۴ روزه بی‌وقفه بازیگران شد.از هم‌اکنون خبرهایی مبنی بر ساخت قسمت چهارم دزدان دریایی کارائیب به گوش می‌رسد و طرفداران نیزهم‌اکنون از ساختش استقبال کرده‌اند.