غرب به زودی از ایران عذرخواهی می‌کند

محمود احمدی‌نژاد در بیست و نهمین سفر استانی‌اش، روز پنجشنبه در جمع مردم اصفهان و در میدان امام خمینی از اتخاذ ۳۰ تصمیم برای توسعه این استان خبر داد. رییس‌جمهوری گفت: دو هزار و پانصد میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت برای اشتغال جوانان در نظر گرفته شده است که از بانک‌ها می‌خواهم اختصاص این تسهیلات را تسریع کنند.وی در جمع مردم شهرهای اصفهان، فلاورجان، فریدن، فریدون‌شهر و گلپایگان، از مسائل مهم کشور سخن گفت و در خصوص مسائل هسته‌ای و فشار غرب و همچنین قطعنامه‌های شورای امنیت افزود: آنها به زودی از ملت ایران به خاطر صدور این قطعنامه‌ها عذرخواهی خواهند کرد، ما تلاش می‌کنیم در صنعت هسته‌ای به کشور صادرکننده سوخت هسته‌ای تبدیل شویم محمود احمدی‌نژاد افزود: برای عملی شدن این تصمیمات بیش از ۴۰شهرک و ناحیه صنعتی برای توسعه صنعت در استان اصفهان ایجاد می‌شود. احمدی‌نژاد، تصمیم‌سازی برای اجرای ۴۵طرح زیربنایی و تاسیساتی را از دیگر برنامه‌های دولت در استان اصفهان اعلام کرد و گفت: این طرح‌ها شامل پنج طرح ایجاد راه اصلی، هفت طرح توسعه راه‌آهن، قطار شهری، ساماندهی بافت‌های فرسوده و توسعه مسکن در مناطق شهری و روستایی است. وی تسریع در انتقال آب به فلات مرکزی ایران با ایجاد پنج سد و ایجاد تونل انتقال آب و توسعه شبکه‌های آبیاری را از دیگر برنامه‌های دولت در استان اعلام کرد.

احمدی‌نژاد افزود: براساس اطلاعات موجود، قدرت‌های زورگو برای انجام آخرین حرکت ایذایی در مقابل ملت ایران، پس مانده توان سیاسی خود را جمع کرده‌اند، ولی به‌زودی شاهد پیروزی‌های بزرگ‌تر ملت ایران در عرصه جهانی خواهیم بود. وی تاکید کرد: ملت ایران در مسیر بهره‌مندی از همه ظرفیت هسته‌ای خود است و نزدیک قله افتخار هستیم و مقاومت‌های دشمن در حال ضعیف شدن است.

رییس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اگر قدرت‌های زورگو سال گذشته به اندازه ۱۰واحد می‌توانستند جلوی ما مانع ایجاد کنند، امسال به فضل خدا و حمایت مردم ۲واحد هم نمی‌توانند در مقابل ما مانع بوجود بیاورند.

احمدی‌نژاد با اشاره به این که راه ملت ایران درخصوص دستیابی به انرژی هسته‌ای صلح آمیز، غیرقابل بازگشت است، تاکید کرد:اگر قدرت ما در سال گذشته ۱۰واحد بود امسال این قدرت بیش از یکصد واحد است. رییس جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در جمع مردم خوانسار گفت: قدرت‌های زورمدار بزودی مجبور خواهند شد تا تسلیم اراده ملت ایران شوند.

احمدی‌نژاد افزود: این قدرت‌ها در آینده نزدیک باید دست از اعمال زشت خود مانند صدور قطعنامه بردارند و از ملت ایران عذرخواهی کنند. وی با بیان اینکه به فضل الهی، موضوع هسته‌ای تمام شده است، تاکید کرد: امروز قدرت‌های زورگو بی‌جهت دست و پا می‌زنند و باید بدانند که بااین کارها وضع آنان بدتر خواهد شد و موجب می‌شوند ملت ایران عزیزتر و قوی‌تر شده و آنان ضعیف‌تر شوند.

احمدی نژاد همچنین روز جمعه در جمع مردم فریدن افزود: ملت ایران یکپارچه و متحد ایستاده، اهل ظلم و تجاوز و قانون شکنی نیست و سرسوزنی هم زیربار قانون شکنی دیگران نخواهد رفت.

وی با بیان این که در ایران احدی حق ندارد در خصوص توقف یا کوتاه آمدن از حق خود حتی برای یک ثانیه صحبت کند ، تاکید کرد: برخی در دنیا خود را نماینده جامعه بین‌المللی می‌دانند و در حالی که ملت‌های خودشان، آنان را قبول ندارند می‌خواهند با چنین موقعیتی برای دیگران هم تصمیم‌گیری کنند.

احمدی‌نژاد در جمع فرماندهان و رزمندگان لشکر شش ویژه پاسداران نیز افزود: فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها و کمالات انسانی است و پیروزی‌های پی در پی ملت ایران در دفاع مقدس به ویژه در فتح خرمشهر، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را در صحنه‌های بین‌المللی روز به روز مستحکم‌تر و با نشاط‌تر کرد. رییس شورای عالی امنیت ملی، گفت: تثبیت حق هسته‌ای ایران، سبب می‌شود، همه ملت‌های دنیا زیر پرچم سیاسی ایران جمع شوند. دشمنان ایران اسلامی این موضوع را می‌دانند و به همین دلیل بسیج شده‌اند تا این اتفاق نیفتد.

احمدی‌نژاد به منحنی موضع‌گیری‌های نظام سلطه از تهدیدات نظامی و تحریم اقتصادی تا تقاضای مذاکره اشاره کرد و گفت: ما به پشتوانه ملت ایران از جنجال‌ها و جنگ روانی دشمنان نمی‌هراسیم و به‌حول و قوه الهی به اهداف نهایی خود نزدیک شده‌ایم.

رییس‌جمهوری به مخالفت جمهوری‌ اسلامی ایران با پیشنهادهای غرب اشاره و تصریح کرد: در مقابل به آنها اعلام کردیم که حاضریم به شما سوخت هسته‌ای را با قیمت پایین‌تر بدهیم و شما چرخه سوخت خود را تعطیل کنید. احمدی‌نژاد در جمع مردم فریدونشهر نیز افزود: امروز دنیا به حسن نیت این قدرت‌ها شک و تردید دارد و در چنین فضایی، آنها صحبت از این می‌کنند که ایران برای اثبات حسن نیت خود، فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیزش را متوقف کند.

وی تاکید کرد: ملت ایران امروز به‌تمام حرف‌های شما مشکوک است و تا درستی آن ثابت نشود، حرف شما را نخواهد پذیرفت و در ایران نیز حتی یک نفر وجود ندارد که حرف‌های شما را قبول کند.

رییس‌جمهوری تصریح کرد: هدف شما از این درخواست‌ها فریب ملت ایران است تا به محض توقف فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز با ایجاد جنگ روانی و استفاده از همه ابزارهای تبلیغاتی خود آن را اعلام کنید.