در «اعماق قلب» امروز ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما در برنامه سینما یک به روی آنتن می‌رود. این فیلم ایرانی را اکبر منصور فلاح کارگدانی کرده است. داستان فیلم درباره منصور ساجدی کارمند عالی رتبه اداره بیمه است که برای پسرش محسن به خواستگاری می‌رود. اما با دیدن پدر دختر یکه می‌خورد چرا که وی از همرزمان او بوده و...

فیلم تلویزیونی «هما» نیز به کارگردانی سیروس مقدم و با بازی نگین عبداللهی، همایون ارشادی، فریده سپاه منصور روز جمعه ساعت ۱۶ از همین شبکه پخش می‌شود. داستان فیلم درباره زنی به نام هماست که همیشه در کارهای عام‌المنفعه شرکت می‌کند تا اینکه فرشته مرگ به سراغ وی می‌آید و...

شبکه دوم سیما فیلم تلویزیونی «ابر می‌بارد باران نه» را جمعه ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه پخش می‌کند. این فیلم داستان رزمنده‌ای به نام اسماعیل است که وظیفه دارد خودروی حامل مهمات را به خط مقدم برساند و... این فیلم را محمدرضا آهنج کارگردانی کرده است.

شبکه دو سیما امروز ساعت ۱۴ فیلم تلویزیونی «جست‌وجو» را تکرار می‌کند. این فیلم به کارگردانی علی درخشی و با بازی حدیث فولادوند است که برای جلب توجه مادرشوهر آینده‌اش از دوست خود جواهرات گرانبهایش را قرض می‌گیرد و...

فیلم سینمایی «دلشدگان» به کارگردانی مرحوم علی حاتمی فردا ساعت ۲۲ در قالب برنامه صد فیلم از شبکه سوم پخش می‌شود. این فیلم با بازی فرامرز صدیقی، امین تارخ، اکبر عبدی و محمدعلی کشاورز است و زمان سلطنت احمدشاه را به تصویر می‌کشد. فیلم تلویزیونی «مجروح جنگی» نیز امشب ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این فیلم به کارگردانی اصغر نصیری و براساس زندگی سردارش شهید سید قاسم خرمده ساخته شده است.

شبکه سه سیما فیلم سینمایی «ماهواره» را نیز جمعه ساعت ۳۰/۱۰ تکرار می‌کند. این فیلم محصول ۱۹۸۹ کاناداست که توسط فالیبر ورزاتی کارگردانی شده است. داستان فیلم درباره پسری است که در یک ایستگاه ماهواره‌ای در قله کوهی دور افتاده کار می‌کند و با سیگنالی مشکوک روبه‌رو می‌شود.

فیلم سینمایی «میزری» محصول ۱۹۹۰ و به کارگردانی «داب رانیر» جمعه در برنامه «سینما ۴» پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره زنی به نام «آنی» است که قبلا پرستار بوده و الان در یک منطقه کوهستانی زندگی می‌کند و به صورت اتفاقی مردی را که دچار کولاک شده نجات می‌دهد.

جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه فیلم تلویزیونی «صبح روزی که متولد شدم» از شبکه تهران پخش می‌شود این فیلم با بازی محمد مختاری حامد بهداد و محرم زینال زاده است و در آن رشادت‌های رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس به تصویر کشیده شده است.