هاشمی رفسنجانی گفت: دانشگاه آزاد از لحاظ فرهنگی و اخلاقی وضعیت مناسبی دارد و باید تلاش شود از عمق و مفهوم پسوند اسلامی در این دانشگاه حراست ویژه‌ای به عمل آید. به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای شورای دانشگاه آزاد اسلامی عصر شنبه در آستانه بیست و پنجمین سالروز تاسیس این دانشگاه با هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار، جایگاه فعلی دانشگاه را فراتر از توقعات اولیه در زمان تاسیس آن عنوان کرد و گفت: رشد کمی و کیفی این دانشگاه در مدتی کوتاه از موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران است و آثار و برکات وجودی آن اکنون در کشور کاملا مشهود است.

وی اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع به مردم را با استفاده از رسانه‌های تصویری و مکتوب، در آگاهی جامعه نسبت به فعالیت‌ها و ارزش‌های دانشگاه آزاد اسلامی موثر دانست و بر جدی گرفتن این موضوع تاکید کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پسوند اسلامی دانشگاه آزاد را پراهمیت عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد از لحاظ فرهنگی و اخلاقی وضعیت مناسبی دارد و باید تلاش شود از عمق و مفهوم پسوند اسلامی در این دانشگاه حراست ویژه‌ای شود.