جمشید مشایخی که بعد از سال‌ها دوری از صحنه تئاتر قصد بازی در نمایش «دکتر نون» را داشت از وضعیت مبهم اجرای این نمایش انتقاد کرد. این بازیگر پیشکسوت تئاتر به ایسنا گفت: در حالی که تمام وقت و انرژی خود را بر تمرینات نمایش «دکتر نون» متمرکز کرده بودم ناگهان از سوی آقای مرزبان که کارگردانی این نمایش را بر عهده داشت، اجرای آن به زمان دیگری موکول شد.

مشایخی ادامه داد: من به هادی مرزبان علاقه‌مندم و پیش از این هم همکاری‌های خوبی را با او در زمینه تئاتر داشته‌ام و آخرین حضور جدی من بر صحنه تئاتر به نمایش «شب روی سنگفرش خیس» برمی‌گردد که توسط ایشان کارگردانی شده بود اما در شرایطی که تمرینات مقدماتی‌ «دکتر نون» را به تنهایی آغاز کرده بودم، ناگهان در مطبوعات خواندم مرزبان به دلایلی، نمایشنامه دیگری را جایگزین کرده است.

مشایخی با اظهار تاسف از وضعیت مبهم اجرای «دکتر نون» افزود: از آقای مرزبان خواهش کرده بودم از اسفند ماه گذشته به تنهایی با من تمرین کند و به خاطر بازی در این نمایش پیشنهادات تصویری خود را رد کردم تا بتوانم بعد از سال‌ها به خاطر دل خودم روی صحنه بروم، اما ایشان عنوان کرده به دلایلی، اجرای این نمایش را به زمان دیگری موکول کرده است و با وضعیتی که وجود دارد هیچ معلوم نیست هنگام اجرای این نمایش من زنده باشم!

این بازیگر پیشکسوت با اظهار تاسف از وضعیت نابسامان تئاتر گفت: گویا به دلایلی بر سر گوری گریه می‌کنیم که مرده‌ای در آن نیست و بنا به همین دلایل است که تئاتری نداریم و به همین دلایل است که کار دل معنی ندارد و باید به دنبال کار گل برویم.