کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در دو نوبت صبح و عصر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه توزیع می‌شود. به گزارش ایسنا، ناصر اقبالی، رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر افزود: داوطلبان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه، براساس جدول توزیع کارت، در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و در نوبت عصر از ساعت ۱۳ تا ۱۸ به محل‌هایی که در اطلاعیه توزیع کارت‌ مشخص شده است، مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: جدول توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد‌اسلامی در روزهای سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در روز‌نامه فرهیختگان و در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در روزنامه آفرینش منتشر می‌شود.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان توصیه کرد که شخصا و با به همراه داشتن شناسنامه و فقط در نوبت‌های مندرج در اطلاعیه توزیع کارت برای دریافت کارت خود مراجعه کنند.

دکتر اقبالی افزود: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه، لازم است رسید پست سفارشی و شناسنامه یا کارت شناسایی معتبر عکس‌دار به همراه داشته باشند. آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی پنج‌شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.