برنامه اجرایی برای سال 86 تهیه کردیم

شهردار تهران گفت: اعضای شورای شهر، فارغ از بحث‌های سیاسی شهردار را انتخاب خواهند کرد، زیرا روزی که انتخاب شدند به مردم قول دادند جز مردم به فکر چیز دیگری نباشند. به گزارش خبرگزاری فارس، محمد باقر قالیباف با اشاره به بحث انتخاب شهردار گفت: با شناختی که از اعضای شورای اسلامی شهر تهران دارم، می‌دانم که این موضوع را رعایت می‌کنند و اساس کار خود قرار می‌دهند.

شهردار تهران با اشاره به تجربه ۲۰ ماهه خود در شهرداری تهران گفت: برای سال ۸۶ برنامه‌های بسیار منسجم و قابل اجرایی را آماده کرده‌ایم.

قالیباف با اشاره به اینکه برنامه‌ها را بر اساس نیازهای شهروندان از طریق ۱۳۷ و شورایاری محلات شناسایی کرده‌ایم، گفت: قصد داریم نیازهای مردم را برطرف کنیم و شهروندان امسال شاهد تحولات جدی و اساسی در سطح محلات شهر تهران خواهند بود.

شهردار تهران اضافه کرد: تمام برنامه‌ها با همکاری شورای شهر برای سال‌جاری تنظیم شده و بخشی از آنها در ابتدای سال اجرا شده و بقیه نیز اجرا خواهد شد.

وی گفت: تمام پروژه‌های عمرانی در سطح شهر تهران فعال است و هیچ پروژه متوقفی در سطح شهر تهران وجود ندارد. قالیباف با بیان اینکه سال ۸۶ سال بسیار خوبی برای شهر تهران خواهد بود گفت: امسال از اواخر خردادماه تا اواخر مهرماه بحث مربوط به اوقات فراغت و استراحت جوانان و نوجوانان در تابستان را خواهیم داشت.

وی گفت: در پی کاهش فاصله طبقات شمال و جنوب شهر تهران هستیم و این کار فقط با توسعه فعالیت عمرانی و فرهنگی امکان‌پذیر است.