نگاه سوم- مراسم جشن انجمن طراحان گریم و ماسک خانه تئاتر برگزار شد. دراین مراسم از نصرت‌ا... کریمی، بیژن محتشم، عبدا... اسکندری و مهین مهین در این جشن تقدیر شد. در ابتدای این مراسم ماریا جاجیحا، از اعضای انجمن طراحان گریم و ماسک خانه تئاتر پس از قرائت گزارش عملکرد یک ساله این انجمن، متن کوتاه نمایشی طیزی را روخوانی کرد.

سپس یک کلیپ تصویرگری از گریمورهای با سابقه و تصاویری از نمایشگاه ماسک پخش شد و اصغر بیچاره کارگردان، گریمور و عکاس قدیمی تئاتر و سینما روی صحنه دعوت شد و گفت: من تمام عمرم را در تئاتر لاله‌زار و سینما کار کرده‌ام اما همیشه خودم را شاگرد بزرگانی چون حسین محسنی و دیگران می‌دانم.

در ادامه عبدا... اسکندری، شکری، بیژن محتشم، حسین محسنی و مهین روی صحنه حاضر شدند. اسکندری پس از حضور روی صحنه گفت: «لازم است از مهین مهین تشکر کنم، چون ایشان خدمات زیادی را در تئاتر کشور انجام داده‌اند و فعالیت‌های ایشان باعث کلاسیک شدن گریم تئاتر در کشور شد.

بیژن محتشم نیز پس از صحبت‌های اسکندری با اشاره به ۵۲ سال فعالیت‌های هنری خود گفت: «وقتی مهین از فرانسه فارغ‌التحصیل شد و به ایران بازگشت، فعالیت‌های من نیز آغاز شد و ایشان برای من بسیار قابل احترامند.»

سپس راد با حضور خود روی صحنه گفت: «چیزی که الان روی صحنه می‌بینم به اعتقاد من یک اتفاق نادرست و حضور این افراد کنار یکدیگر یک اتفاق تاریخی است.»

راد درباره اسکندری گفت: «اسکندری در گریم این کشور یک پدیده است و به اعتقاد من شخصیت جهانی در عرصه گریم است.»

در پایان این مراسم، از نصرت‌ا... کریمی که در مراسم حضور نداشت تقدیر شد.

در ادامه بیژن محتشم، عبدا.. اسکندری، دکتر مهین میهن، ‌حسین محسنی، اصغر بیچاره و شکری هدایای تقدیر شدگان را به آنان اعطا کردند و همچنین از تعدادی از اعضای انجمن نیز تقدیر شد.

در پایان ایرج راد به دکتر مهین میهن، نصرت ا... کریمی، بیژن محتشم، عبدا... اسکندری، شکری و اصغر بیچاره هدیه ویژه‌ای اهدا کرد.

از کارکنان و پیشکسوتان انجمن فنی تئاتر تقدیر شد

انجمن کارکنان فنی خانه تئاتر در جشن سالانه خود از فعالان و پیشکسوتان این انجمن تقدیر کردند.

در این مراسم که با حضور جمعی از اعضای کارکنان فنی خانه تئاتر برگزار شده بود،‌ ایرج راد، مدیر عامل خانه تئاتر گفت‌ که خوشحالم هر روز تعداد اعضای این انجمن بیشتر و کارهایشان ارزشمندتر می‌شود و ادامه داد: هیچ تئاتری بدون زحمت و حضور شما به اجرا نمی‌رسد و به همین دلیل اعضای انجمن باید تجربه و توانایی‌های خود را به جوانان منتقل کنند.

در ادامه این مراسم کلیپی از فعالیت‌های انجمن کارکنان فنی پخش شد و سپس با حضور ایرج راد و دو تن از پیشکسوتان این حرفه از اعضای انجمن تقدیر شد.

همچنین در ادامه این مراسم لوح یاد بود و نشان ویژه خانه تئاتر به امیر ترحمی اهدا شد و همچنین کارکنان فنی انجمن نیز لوح تقدیر دریافت کردند و از آنها تقدیر شد.