نگاه سوم- مراسم اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران یکشنبه شب با معرفی و تقدیر از برگزیدگان در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار شد. در این مراسم سعید هاشم‌پور نیز به عنوان دبیر دهم دوره جشنواره یازدهم معرفی و حکم خود را که به امضای مدیر کل فرهنگی وزارت علوم رسیده بود، دریافت کرد. عباس اقسامی دبیر جشنواره با تشکر از استادان دانشگاه‌ها، دانشجویان و شرکت‌کنندگان در جشنواره گزارشی از جشنواره تئاتر دانشگاهی ارائه کرد. غلامرضا خواجه‌سروی، مشاور قائم مقام معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز به نمایندگی از دکتر خرمشاد گفت: ما در وزارت علوم در دوره جدید فعالیت معاونت فرهنگی تدوین برنامه پنج ساله را در دست داریم. در این بخش هدف این است که تمام توان و انرژی دانشجویان به سمت احیا تمدن بزرگی هدایت شود که کشور ما از دید باز آن را ساخته است.

خواجه سروی دانشگاه را مهد پرورش استعدادها دانست و افزود: استادان نقش مهمی را در عرصه پرورش این استعدادها دارند و تلاش ما در معاونت فرهنگی و نیز پرورش و رشد خلاقیت‌های هنری است.

در این مراسم تندیس جشنواره به دلیل زحمات مدیران فرهنگی مناطق به مقامی از دانشگاه شیراز، دکتر احسانی از دانشگاه ارومیه و دکتر موسوی از دانشگاه اهواز اهدا شد. در این مراسم از پیام فروتن، علی‌‌اکبر علیزاده، شکوفه ماسوری و شهبازی نیز در بخش ویژه استادان تقدیر و تندیس جشنواره بدون حضور آنها به نمایندگان آنها اهدا شد. در بخش پایانی مراسم نیز بعد از قرائت بیانیه بخش خیابانی و اهدای جوایز این بخش محسن نامجو قطعات موسیقی را اجرا کرد و سپس جوایز بخش صحنه‌ای با حضور اصغر فرهادی و پانته‌آ بهرام اهدا شد. مراسم اختتامیه جشنواره هم که محمود رضا رحیمی کارگردان و امیر جعفری مجری آن بود از ساعت ۱۷ در سالن انتظار تالار اصلی با ساخت صورتک و ماسک آغاز شد. برگزیدگان دهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در بخش‌های مختلف صحنه، خیابانی، نمایشنامه‌نویسی، نمایشنامه‌خوانی، پوستر، ترجمه، متن، انتخاب بهترین بازیگری مرد و زن اعلام شدند.