مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور گفت: کارت سوخت مسافربرهای شخصی که تحت نظارت سازمان تاکسیرانی در‌می‌آیند، به ‌منازل آنها ارسال می‌شود. صادقی‌مجد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان این که تا پایان هفته اول اردیبهشت کار بررسی و پالایش مسافربرهای شخصی به پایان می‌رسد، تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد از مجموع ۱۷۸هزار و ۳۳۹ مسافربر شخصی ثبت‌نام شده، تنها ۵ تا ۱۰درصد آنها مشمول طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی نمی‌شوند، اما آمار دقیق آن تا پایان هفته جاری مشخص می‌شود.

وی افزود: بعد از اتمام بررسی‌ها، صدور پروانه‌های موقت به همراه برچسب با اعتبار ۶ ماهه آغاز خواهد شد و برچسب‌ها همراه کارت سوخت عمومی تا اول خرداد ۸۶ به ‌منازل آنها ارسال می‌شود.

به گفته مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور، هماهنگی‌های لازم با سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت برای صدور کارت سوخت از سوی اتحادیه انجام خواهد گرفت و نیازی به مراجعه مسافربرها به سازمان یا مرکز خاصی نیست.

وی خاطرنشان کرد: مسافربرهای شخصی مشمول این طرح باید از نرخ‌های مصوب سازمان تاکسیرانی تبعیت کنند؛ ضمن آن که فعالیت آنها به صورت خطی یا گردشی نیز توسط سازمان تاکسیرانی شهر مربوطه تعیین می‌شود.