قلقلک به سینماها آمد

نگاه سوم- فیلم کمدی «قلقلک» به کارگردانی مسعود نوابی به جای فیلم «شب‌بخیر فرمانده» اکران شد. «شب‌بخیر فرمانده» به کارگردانی انسیه شاه‌حسینی به دلایل مختلف از جمله اکران نامناسب، کمبود تبلیغات و نمایش در سینماهای محدود فقط توانست د ر حدود ۱۰میلیون تومان فروش داشته باشد. «قلقلک» داستان دو آدم آسمان جل است که تصمیم می‌گیرند یک داور بین‌المللی فوتبال را بدزدند و در این میان اتفاقاتی رخ می‌دهد که داستان فیلم را رقم می‌زند. بیژن امکانیان، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، رضا شفیعی‌جم، سحر ولدبیگی و... از بازیگران این فیلم هستند و فیلمنامه آن توسط بیژن امکانیان، حسین مثقالی و قربان محمدپور نوشته شده است. با توجه به اینکه فیلم‌های کمدی با استقبال برخوردار می‌شدند انتظار می‌رود این فیلم نیز بتواند فروش قابل توجهی داشته باشد. با اکران فیلم «قلقلک» تعداد فیلم‌های کمدی روی پرده سینما به سه فیلم رسید.

«اخراجی‌ها» نیز اکران خود را در همان تعداد سینما ادامه می‌دهد. فیلمی که ستارگانش به خصوص اکبر عبدی، امین حیایی، ارژنگ امیرفضلی و ... یکی از عامل‌های مهم فروش بسیار بالای این فیلم است. این فیلم تاکنون در ۳۹روز نمایش توانسته به فروش ۱۲۵۲۴۰۰۰۰۰ تومان دست پیدا کند.

فیلم «مهمان» با توجه به اینکه فروشش نزول داشته به نظر روزهای پایانی اکران خود را می‌گذراند. این فیلم کمدی نیز توانست در مدت ۴۶روز نمایش ۳۲۲۷۰۰۰۰۰ تومان فروش داشته باشد.

داستان دختری به نام سارا که با وجود برخوردار بودن از امتیازات زندگی متعارف، گرفتار اعتیاد است و به کمک مادرش تصمیم به ترک می‌گیرد و این ترک باعث سفر آنها می‌شود نتوانسته است هنوز مردم را به سینما بکشد. «خون‌بازی» اگر چه فیلم قابل‌تحسینی است، در اکران خود در تعطیلات نوروز فروش چشمگیری نداشت ولی با پایان تعطیلات فروش این فیلم نیز به صورت پلکانی افزایش پیدا کرد و توانسته تاکنون به فروش۱۵۵۷۰۰۰۰۰ تومان دست یابد.