دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌‏ها گفت: استراتژی ما در انتخابات مجلس هشتم ائتلاف با اصلاح‌‏طلبان است و در این راستا به شکل‌‏گیری ستاد ائتلافی کمک می‌‏کنیم. علی‌‏محمد حاضری در گفت‌‏وگو با ایلنا، با بیان اینکه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌‏ها، دفتر انتخاباتی مستقل از جبهه اصلاحات تشکیل نخواهد داد، گفت: بنا داریم در این انتخابات نیز مانند انتخابات شوراها در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فعالیت کنیم.

وی در خصوص آنچه آن را دور تازه حمله به اصلاح‌‏طلبان نامید، گفت: جناح رقیب از شکل‌‏گیری ائتلاف بین اصلاح‌‏طلبان و شکل‌‏ نگرفتن این امر مهم در میان مجموعه خود نگران است و شکنندگی و تشتت خود را برای حضور منسجم در انتخابات مجلس هشتم جدی می‌‏بینند. از سوی دیگر پیروزی جریان اصلاح‌‏طلب در انتخابات گذشته و اقبال مردم به اصلاح‌‏طلبان، این نگرانی را تشدید کرده است.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌‏ها خاطرنشان کرد: نابرابری در توزیع قدرت توسط دولت نهم، ائتلاف اصولگرایان را دچار مشکل کرده و به نوعی به تفرقه بین گروه‌‏های حاضر در جناح اصولگرا دامن زده است. در حالی که اصلاح‌‏طلبان به دلیل اینکه در قدرت حضور ندارند، این منازعات و کشمکش‌‏ها را نداشته و به‌‏راحتی می‌‏توانند به ائتلاف برسند.