دنیای اقتصاد- حجت‌الاسلام والمسلمین نیازی بر ضرورت حمایت از دولت در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و روند خصوصی‌سازی تاکید کرد و گفت: ممکن است برخی جوسازی‌های منفی علیه اجرای این سیاست صورت گیرد اما سازمان بازرسی کل کشور به دولت کمک می‌کند تا با جرات و شهامت این سیاست‌ها را اجرا کند. به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، رییس سازمان بازرسی کل کشور در همایش راه‌کارهای حمایت از سرمایه‌گذاری و کمک به تسهیل اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در جمع مدیران و مسوولان سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی از سوی مقام معظم رهبری و ابراز نارضایتی ایشان از روند کند اجرای آن اظهار داشت: متولیان اصل۴۴ دست‌شان نلرزد و واگذاری‌ها را شتاب دهند. سازمان بازرسی کل کشور از اقدامات قانونی که اجرای اصل ۴۴ را تسریع کند، حمایت همه‌جانبه خواهد کرد. نیازی با اعلام اینکه «کسانی که در مسیر سرمایه‌گذاری با مشکل مواجه می‌شوند به سازمان بازرسی کل کشور مراجعه کنند» افزود: تمامی مدیران و بازرسان سازمان موظف هستند با جدیت با موانع سرمایه‌گذاری برخورد کنند و زمینه مناسب را برای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و سرمایه‌گذاری در کشور فراهم کنند.

وی تشویق سرمایه‌گذاران را از سیاست‌های این سازمان عنوان کرد و از مدیران و مسوولان خواست تا با بی‌اعتنایی به برخی اشکلات جزئی در مسیر سرمایه‌گذاری، روند اجرای این مهم را که به انقلاب اقتصادی مورد نظر مسوولان عالی نظام منجر می‌شود، شتاب بخشند.

وی، ترس در واگذاری‌ها را از آفات اجرای اصل۴۴ عنوان و پیشنهاد کرد: اگر سازمان بازرسی کل کشور بر نحوه روند واگذاری‌ها نظارت کند باعث می‌شود تا شبهه و تردید از اجرای خصوصی‌سازی رخت بربندد و قانونمندتر شود.