مجموعه تالارهای هنر، مولوی و خانه‌ نمایش این هفته فعالیت خود را با اجرای شش نمایش ادامه می‌دهند. به گزارش ایسنا،‌ خانه نمایش اداره تئاتر این هفته با اجرای «دو جلاد» نوشته فرناندو آرابال و کارگردانی حمید لیقوانی کار خود را آغاز می‌کند، این نمایش ساعت ‌٣٠/١٨ در این تالار به صحنه می‌رود.

در تالار مولوی نیز این هفته سه نمایش اجرا می‌شوند. «تلخ بازی قمر در عقرب» نوشته نغمه ثمینی با کارگردانی بابک مهری و «خانه برنارد آلبا» نوشته فدریکو گارسیا لورکا با کارگردانی زینب زارع به ترتیب در ساعت‌های ‌٣٠/١٩ و ‌٣٠/١٧ در تالار اصلی مولوی به صحنه می‌روند.

در تالار کوچک مولوی نیز نمایش «مش کاظم حلبی یا خیر نبینی سعیده» نوشته و کار فرهاد نقدعلی اجرا می‌شود، این نمایش ساعت ‌٣٠/١٨ در این تالار به صحنه می‌رود. تالار هنر به روال هفته‌های گذشته فعالیت خود را با اجرای نمایش «شکارچی و پرنده» نوشته امیر مشهد عباس و به کارگردانی رضا عباسی و «قصه سیبی که از وسط نصف نشد» نوشته و کار مجتبی مهدی ادامه می‌دهد. این نمایش‌ها نیز به ترتیب در ساعت‌های ‌١٨ و ‌١٩ به صحنه می‌روند. البته در صورت جایگزینی یک نمایش جدید، «قصه سیبی که نصف نشد»در این هفته به اجرای خود پایان می‌دهد.