در تعطیلات آخر هفته فیلم‌های «سایه روشن»، «چهار صد ضربه»، «شهر بی قانون»،‌ «جایزه بزرگ»، «بوی خوش زندگی»، «آمیلی»، «راهول» به ترتیب از شبکه‌های یک، سه، چهار، و تهران روی آنتن می رود. فیلم سینمایی«چهار صد ضربه» امروز در قالب برنامه سینما یک از شبکه یک پخش می‌شود. فرانسواتروفو بر مبنای فیلنامه‌ای از خودش و مارسل موسی این فیلم را سال ۱۹۵۹ به مدت ۹۲دقیقه ساخت. در این فیلم ژان پی‌یر لئو، کلر موریه،‌ آلبر رمی و ژرژ فلامان بازی می‌کنند.«چهار صد ضربه» یکی از فیلم‌هایی بود که موج نو سینمای فرانسه را شکل داد. داستان درباره یک پسر نوجوان پاریسی به نام آنتوان دونل است که به اعتقاد پدر،‌ مادر و معلمان خود پسری درد سرساز است.

تروفو زندگینامه خود را در این فیلم منعکس کرده است.فیلم سینمایی «سایه روشن» هم روز آینده از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس رافعی و بر مبنای فیلمنامه‌ای از غلامرضا رمضانی ساخته شده است.لاله اسکندری، ‌سیاوش طهمورث،‌ امیر آقایی،‌ ساقی زینتی و دانیال محمودزاده بازیگران اصلی «سایه روشن» هستند.فیلم سینمایی «شهر بی‌قانون» محصول آمریکا امروز ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود.این فیلم به نویسندگی و کارگردانی وین کریمر ساخته شده و پل واکر، کامرون برایت، ورا فارمیگا، چز پالمینتری و جانی مسنر به ایفای نقش پرداختند.زمان این فیلم ۱۱۵ دقیقه است. «شهر بی‌قانون» با بودجه ۱۷میلیون دلاری ساخته شد، هفت میلیون دلار در آمریکا و حدود دو میلیون دلار در جهان فروخت.تکرار فیلم سینمایی «جایزه بزرگ» به کارگردانی مهران مدیری هم روز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «بوی خوش زندگی» فردا ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود. مارتین برست با حضور آل‌پاچینو، کریس اودانل، جیمز ربورن، گابریل انوار و فیلیپ سیمور هافمن سال ۱۹۹۲ این فیلم را به مدت ۱۵۷دقیقه ساخت.بو گلدمن بر مبنای رمانی نوشته جیووانی آرپینو فیلمنامه این اثر را نوشت. این فیلم آمریکایی با نام اصلی «بوی خوش زندگی» بازسازی فیلمی ایتالیایی به همین نام به کارگردانی دینو ریسی است که سال ۱۹۴۷ ساخته شد.«بوی خوش زندگی» نامزد دریافت جوایز اسکار بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر مرد شد که آل‌پاچینو توانست جایزه آخر را از آن خود کند.فیلم در آمریکا ۶۳میلیون و در سطح بین‌الملل ۷۱میلیون دلار فروخت.فیلم مستند «آمیلی» محصول مشترک ۲۰۰۱ فرانسه و آلمان به کارگردانی ژان پی‌یر ژونه فردا در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار پخش می‌شود.

کمدی رومانتیک «آمیلی» با نام اصلی «سرنوشت شگفت‌انگیز میلی پولن» بر مبنای فیلمنامه‌ای از ژونه و گیومه لورن به مدت ۱۲۲ دقیقه ساخته شد.این فیلم جایزه بهترین فیلم «جایزه فیلم اروپا»، جوایز سزار بهترین فیلم، کارگردانی، موسیقی و طراح صحنه را از آن خود کرد.فیلم «آمیلی» نامزد پنج جایزه اسکار در بخش‌های بهترین طراحی صحنه، فیلمبرداری، فیلم غیرانگلیسی زبان، صدا و فیلمنامه غیراقتباسی شد.هزینه تولید این فیلم بالغ بر ۱۰میلیون دلار شد و ۱۷۳میلیون دلار فروش جهانی داشت.در این فیلم اودری توتو و سرژ مرملین بازی کردند و دکتر فرزانه کاظمی و چیستا یثربی به عنوان کارشناس در برنامه حضور دارند.