همیشه پای یک زن در میان است - ۱۹ فروردین ۸۶

نگاه سوم - فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم کمال تبریزی با نام «همیشه پای یک زن در میان است» پس از یک ماه و نیم همچنان ادامه دارد. این فیلم که یک کمدی سیاه است از بازیگرانی چون مهران مدیری، رضا کیانیان، حبیب رضایی، آهو خردمند، اسماعیل خلج، حسن معجونی، صبا کمالی، شبنم مقدم و ... بهره می‌برد.

بخش عمده‌ای از فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده و فصل‌هایی از این فیلم در یکی از ساختمان‌های اداری شرکت سایپا فیلمبرداری شده است. گروه تولید «همیشه پای یک زن در میان است»، در این مدت بی‌وقفه مشغول به کار بوده‌اند و در ایام نوروز امسال نیز تنها دو روز تعطیلی برای دست‌اندرکاران این پروژه در نظر گرفته شده است.

کمال تبریزی که این فیلم، سیزدهمین اثرش به حساب می‌آید، در ژانر کمدی، فیلم مارمولک را در کارنامه خود دارد که در زمان اکران خود، حاشیه‌های بسیاری را در پی داشت. حضور مهران مدیری، رضا کیانیان و گلشیفته فراهانی در این پروژه سینمایی برای علاقه‌مندان به سینما جذابیت‌هایی را به وجود آورده است. مدیری در این فیلم نقش یک وکیل را بازی می‌کند و بازی او به گفته عوامل فیلم، متفاوت و همراه با طنز خاصی همراه است که توانسته رضایت کامل کمال تبریزی را در پی داشته باشد.

رضا کیانیان نیز نقش مدیر یک شرکت را بازی می‌کند و گلشیفته فراهانی نقش رییس یکی از قسمت‌های این شرکت را عهده‌دار بوده است. فیلمنامه این فیلم را که رضا مقصودی، کمال تبریزی و حبیب رضایی بر اساس قصه‌ای از سیدمهدی شجاعی نوشته‌اند، به گفته یکی از عوامل فیلم، تا حدودی ضدزن است، ولی هنوز اطلاعات کاملی از فیلمنامه درج نشده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده: «به یک خیابان پر از ترافیک دقت کنید به اکثر قهر و دعواهای همسایه‌ها، هم محله‌ای‌ها و خانواده‌ها توجه کنید. حتی دعوای هابیل و قابیل را دوباره مرور کنید. همیشه پای یک زن در میان است.»