نگاه‌‌سوم- فیلم اخراجی‌ها با فروش یک‌میلیارد تومان طی ۲۸ روز رکورد تازه‌ای را در سینمای ایران به ثبت رساند، این در حالی است که پیش‌تر فیلم «آتش بس» با همین میزان فروش طی ۱۵ هفته، رکورددار بود. علی سرتیپی، مدیرعامل شرکت فیلم ایران، که پخش فیلم اخراجی‌ها را به عهده دارد، در این باره گفت: این میزان فروش متعلق به سینماهای تهران است و «اخراجی‌ها» در شهرستان‌ها هم تا امروز هفتصد هزار تومان فروش کرده، که جمعا فروش آن را به یک میلیارد و هفتصد هزار تومان می‌رساند.

وی افزود: استقبال از این فیلم در تهران به حدی زیاد است که بعضی از سینماها سانس نیمه شب هم دارند.

سرتیپی درباره فروش این فیلم در سینماهای شهرستان‌ها گفت: ما تا کنون هشتاد نسخه از این فیلم کپی کرده‌ایم که این تعداد نیز رکورد تازه‌ای در سینمای ایران محسوب می‌شود و سعی کرده‌ایم این فیلم را در اکثر شهرهای ایران همزمان به نمایش بگذاریم، تا خطر پخش سی‌دی‌های غیر مجاز فروش این فیلم را دست‌خوش آسیب نکند. وی افزود: با توجه به میزان فروش این فیلم تا امروز در تهران پیش‌بینی می‌کنیم که فروش اخراجی‌ها تا پایان اکران خود در تهران به حدود ۳ میلیارد تومان برسد.

اخراجی‌ها در پایتخت روسیه

همزمان با سالروز میلاد مسعود پیامبر اعظم (ص) فیلم اخراجی‌ها در مسکو به نمایش در می‌آید. به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با نمایش فیلم اخراجی‌ها در داخل کشور، بنا به دعوت رایزنی فرهنگی ایران در روسیه این فیلم در پایتخت روسیه برای ایرانیان مقیم این کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

بنا به اعلام روابط عمومی رایزنی فرهنگی ایران در روسیه، کارگردان این فیلم نیز جهت حضور در جمع ایرانیان، به این کشور دعوت شده است تا در خصوص ساخت فیلم توضیحاتی برای تماشاگران ارائه کند.