نماینده تهران در مجلس‌‏هفتم گفت: اگر دولت پای بحث مشترک با مجلس در مورد تغییر ساعت رسمی کشور ننشیند، نمایندگان برای این موضوع طرح تهیه می‌‏کنند. محمد خوش‌‏چهره، در گفت‌‏وگو با ایلنا در خصوص اظهارات معاون رییس‌جمهوری و سخنگوی دولت مبنی بر تغییر ندادن ساعت رسمی کشور و ادامه روند سال ۸۵ در سال آینده تصریح کرد: بنا بود مجلس طرحی برای ثبات ساعت برمبنای سال‌‏های قبل ارائه کند؛ اما نمایندگان به این دلیل که ابتدا با دولت رایزنی و نظر آنها را جلب کند، طرح را مسکوت نگه داشته‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس‌‏هفتم تاکید کرد: اگر دولت بر نظر خود یعنی تغییر ندادن ساعت رسمی کشور اصرار کند، این ظرفیت در مجلس وجود دارد که طرحی را در این زمینه تقدیم هیات‌‏رییسه کنند.خوش‌‏چهره در خصوص اصرار دولت بر نظرات و تصمیمات خود به‌‏رغم مخالفت کارشناسان و نمایندگان مجلس گفت: این موضوع بیشتر به رییس دولت بر می‌‏گردد که خبرنگاران باید از شخص ایشان در این موارد سوال کنند.

نماینده تهران افزود: بسیاری از این تصمیمات به رییس دولت و نه بدنه دولت بر می‌‏گردد و اعضای کابینه بیشتر از نظرات رییس‌‏جمهور تمکین می‌‏کنند.

پیشتر تغییر ساعت کار بانک‌ها مخالفت نمایندگان را در پی داشت که با توجه به اینکه دولت بر نظر خود اصرار ورزید، مجلس در نهایت با ارائه و تصویب طرحی دولت را موظف کرد که کار بانک‌ها، پیش از گشایش ادارات آغاز شود. البته پیش از این طرح، طرح دیگر برای تعیین ساعت کار بانک‌ها به تصویب مجلس رسید که شورای نگهبان به دلیل مداخله در امور اجرایی، آن را تایید نکرد و اکنون نیز احتمال می‌رود که طرح تغییر ساعات رسمی نیز مورد تشکیک قرار گیرد.