فیلم سینمایی «روح‌سوار» با بازی نیکلاس کیج در دومین هفته نمایش با ۷/۱۹میلیون دلار مقام نخست جدول فروش منطقه آمریکای شمالی را از آن خود کرد. این فیلم داستان مردی به نام جانی بلیز است که در ازای نجات جان پدرش روح خود را به شیطان می‌فروشد و برای شکار ارواح شیطانی شب هنگام در خیابان‌ها پرسه می‌زند.

فیلم در تعطیلات پایان هفته حدود ۲۰میلیون دلار بلیت فروخت. «روح سوار» هفته گذشته نیز با حدود ۴۴میلیون دلار صدرنشین جدول فروش بود.

مقام دوم جدول به فیلم «شماره ۲۳» با شرکت جیم کری رسید که در هفته نخست نمایش ۱۵میلیون دلار فروخت. «شماره ۲۳» که ساخته جوئل شوماخر است، شرح حال مردی را روایت می‌کند که پس از خواندن کتابی اسرارآمیز احساس می‌کند این کتاب سرنوشت او را بیان می‌کند و با حل معمای آن می‌تواند به ناگفته‌های زندگی‌اش دست یابد.

فیلم «پلی به سوی ترابیتیا»، سومین فیلم پرفروش هفته، درباره چند کودک است که با خلق یک دنیای خیالی می‌کوشند با مشکلات خود در دنیای واقعی رو به رو شوند. فروش این فیلم ۶/۱۳میلیون دلار بود.

«رنو ۹۱۱!: میامی» که بازسازی مجموعه تلویزیونی کمدی به همین نام است، با ۴/۱۰میلیون دلار فروش به مقام چهارم جدول رضایت داد. «نوربیت» با بازی ادی مرفی هم با ۷/۹میلیون دلار از جایگاه سوم جدول به مقام پنجم نزول کرد.