تلاش برای عبور از فضای ارعاب

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به هدایت قدرتمند کشور توسط رهبر معظم انقلاب گفت: باید تلاش کنیم کشتی انقلاب از فضای ارعابی که ساخته استکبار جهانی است عبور کند و شری که برای ما تدارک دیده‌اند به خودشان برگردد. به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی در جمع روحانیون عقیدتی سیاسی ناجا در حسینیه جماران، به افزایش آسیب‌پذیری آمریکا در نتیجه حضور در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین مانع آمریکا در منطقه است و هر جا که می‌رود به دیوار بلندی می‌خورد که به شکلی به ایران مربوط می‌شود.

وی تصریح کرد: ما در عراق حضور نداریم اما مردم عراق طرفدار ما هستند و این برای آمریکا مشکل شده است. وی تاکید کرد: ما باید بیشتر هوشیار باشیم، آنها مانند ببر زخمی هستند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به روحانیون عقیدتی سیاسی ناجا گفت: مسوولیت شما نسبت به سایر روحانیون بیشتر است، برای روحانیت که قبل از انقلاب راهی به نیروهای مسلح نداشت امروز فرصتی فراهم شده که بتواند به وظایف انسانی و الهی خود بپردازد.

آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی روحانیت را حافظ انقلاب از تاراج و تباهی دانست و افزود: نیروهای ناجا جزو مردم هستند و شما باید حافظ سلامت این نیروها باشید، اگر موفق شوید در اجر و صواب خدمات آنها شریک خواهید بود و اگر موفق نباشید در تخلفات آنها هم شریک هستید.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام سلامت مسوولان را مهم‌ترین مساله هر انقلاب خواند و گفت: هر مقدار این سلامت زیاد باشد به همان نسبت نظام مستحکم‌ترخواهد بود.