شهرام جزایری که در معیت ماموران مراقب و به صورت تحت‌الحفظ جهت شناسایی اموال، در حال اعزام به محل استقرار کارشناسان منتخب دادگاه بود، متواری شد. روابط عمومی مجتمع قضایی ویژه امور اقتصادی اعلام کرد: اقداماتی برای دستگیری شهرام جزایری صورت گرفته است. شهرام جزایری فرار کرد

شهرام جزایری عرب، متهم یک پرونده اقتصادی که به جرم تحصیل مال نامشروع، استفاده از سند مجعول و پرداخت رشوه اخیرا محاکمه شده و منتظر صدور رای مجازات بود، متواری شد.

روابط عمومی مجتمع قضایی ویژه امور اقتصادی با اعلام این خبر اعلام کرد: شهرام جزایری که روز دوشنبه در معیت ماموران مراقب و به صورت تحت‌الحفظ جهت شناسایی اموال، در حال اعزام به محل استقرار کارشناسان منتخب دادگاه بوده، در نتیجه اغفال ماموران، متواری شده است.

روابط عمومی مجتمع قضایی ویژه امور اقتصادی اعلام کرد: «اقداماتی برای دستگیری شهرام جزایری صورت گرفته است». این روابط‌عمومی «صدور حکم جلب متهم توسط دادستان عمومی و انقلاب تهران به همه مراجع نظامی، انتظامی و امنیتی» را از جمله این اقدامات ذکر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ماموران مراقب «شهرام جزایری عرب» جهت تحقیقات لازم، تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند. فرار شهرام جزایری از زندان در حالی صورت گرفته است که سخنگوی قوه‌قضائیه پیش از این در خصوص وضعیت پرونده گفته بود که پرونده شهرام جزایری با ایراد دیوان عالی کشور مجددا در دادگاه بدوی مورد بررسی قرار گرفت و آخرین جلسه آن ۱۶ بهمن‌ماه برگزار شد. جمشیدی افزود که قاضی پرونده در‌حال‌حاضر بخشی از رای پرونده را انشا کرده و رای آن به زودی صادر می‌شود. ظاهرا فرار شهرام جزایری از زندان به منظور گریز از مجازات سنگین صورت گرفته است. گفته می‌شود که وی به خارج از کشور متواری شده است.