نگاه‌سوم- نمایش «واینک یحیی» به نویسندگی عظیم موسوی و کارگردانی سیاوش طهمورث در مدت اجرا توانست ۲۷۳۹تماشاگر را جذب کند، بر خلاف اعلام قبلی روز گذشته آخرین روز اجرای خود را در تالار اصلی تئاتر شهر به روی صحنه برد و با ۱۲اجرا با تئاتر شهر خداحافظی کرد. به گزارش واحد اطلاع‌رسانی مجموعه تئاتر شهر نمایش «بدرود امپراطور» نوشته و کار علی پویان که ساعت ۱۹در تالار چهار سو به روی صحنه می‌رود بعد از ۸اجرا توانست ۴۸۷تماشاگر را به این تالار دعوت کند.

«شب‌نشینی باشکوه آقا جون» نوشته و کار حسین فرخی نیز در تالار قشقایی در ۱۰اجرای خود ۳۳۹ تماشاگر و «منظومه موربی ملکه» نیز کاری از ناصح کامکاری با هفت اجرا ۲۷۳تماشاگر داشتند.

«حیاط خلوت» کاری از چیستا یثربی در هشت اجرای خود در تالار سایه که از ساعت ۱۸به روی صحنه می‌رود توانست ۵۷۴تماشاگر را به این سالن بکشاند. در ۱۹اجرای «نور زمستانی» نوشته و کار سعید شاپوری ۲۵۵تماشاگر از این نمایش دیدن کردند و آتیلا پسیانی نیز با نمایش «زخمه بررمل» بعد از ۱۲اجرا میزبان ۴۶۳تماشاگر در کارگاه نمایش بود. «فرجام» نوشته ملیحه مرادی جعفری با کارگردانی احمد ایرانی‌خواه بعد از ۱۲اجرا ۲۷۱ تماشاگر داشت. این نمایش هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۸ در تالار نو اجرا می‌شود.دو نمایش «شکارچی و پرنده» کاری از رضا عباسی و «قصه سیبی که نصف نشد» از مجتبی مهدی از این هفته در تالار هنر اجرا می‌شود.