پایان دهه‌ فجر پخش فیلم‌هایی متناسب با این ایام همچنان در شبکه‌های تلویزیونی ادامه دارد. همچنین افزایش تعداد فیلم‌های آسیایی از دیگر نکات قابل توجه در سینمایی‌های پایان هفته است. برنامه سینما یک، امروز فیلم سینمایی «شمشیرزن نابینا» محصول ۲۰۰۴ ژاپن را برای پخش در نظر گفته است. نویسنده و کارگردان این فیلم تاکشی کیتانو است و بیت تاکشی، به عنوان بازیگر نقش اصلی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین این شبکه روز جمعه، ساعت ۱۶ فیلم تلویزیونی «سمندر» را به کارگردانی محمد کوشان پخش می‌کند. این فیلم با بازی فرامرز قریبیان و ولی‌ا... شیراندامی درباره مسابقه‌ای است که هر سال برای تصاحب چراگاه میان اهالی یک روستا برگزار می‌شود. در این میان دو تن از اهالی روستا بیش از دیگران به رقابت می‌پردازند. فیلم سینمایی «جای امن » به کارگردانی مجتبی راعی امروز در شبکه دو سیما تکرار می‌شود. محمود پاک‌نیت، فریبرز سمندر پور، حسن جوهر چی، حسین یاری، زهره صفوی، ملیحه نظری، صدیقه کیوانفر و عیسی صفایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم سینمایی «ایستگاه متروک » که علیرغم اعلام قبلی طی هفته‌ها‌ی گذشته پخش نشد، جمعه ساعت ۱۷ و ۳۰دقیقه همراه با تحلیل پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی علیرضا رییسیان، درباره محمود و مهتاب است که چندین سال از ازدواجشان می‌گذرد و هنوز صاحب فرزند نشده‌اند. آنها سفری را به قصد زیارت مشهد آغاز می‌کنند و ماجراهایی سرراهشان قرار می‌گیرد. برنامه صدفیلم، جمعه این هفته پخش فیلم سینمایی «سیریانا»، را در دستور کار خود قرار داده است. این فیلم به کارگردانی استیون گیگن درباره یک مامور عملیاتی CIA است که در طی آخرین ماموریت خود به تدریج به حقیقت کاری که در طول عمرش انجام داده پی می‌برد. در این فیلم جرج کلونی و کت دیمن به ایفای نقش پرداختند.

فیلم تلویزیونی«ساعت بدون عقربه» جمعه ساعت ۱۰ و ۳۰دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی حمید لبخنده، درباره زنی به نام ستاره است که برای رهایی تنها فرزندش از مشکلات مالی، دارایی خود را نقد کرده و به تهران می‌رود تا با خانواده او زندگی کند. در این فیلم، مهوش افشارپناه، شهروز ابراهیمی، مریم کاویانی، نرگس سوری، فربد ترکند، عصمت رضاپور، فریده گرمساری، سپیده داداش پور، فرنگیس لرستانی پور، اصلان شاه ابراهیمی و یاسین بهرامی به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم سینمایی «چشم عقاب» امروز به کارگردانی شفیع آقامحمدیان، ساعت ۲۰ و ۱۵دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. فرامرز قریبیان، جمشید هاشم پور، اکبر عبدی، جلال پیشوائیان و رضا صفایی از جمله بازیگران ای فیلم هستند.

برنامه سینما چهار فردا ساعت ۲۰ و ۳۰دقیقه سینمایی «پی تی یو» را برای بینندگان خود پخش می‌کند. این فیلم هنگ کنگی محصول سال ۲۰۰۳ است که در مدت زمان ۸۷دقیقه در ژانر جنایی ساخته شده است. سیمون یام، سوئت لام و رابی ونگ از جمله بازیگران این فیلم هستند. فیلم سینمایی «سی‌ و ششمین مرحله شائولین»، جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰دقیقه از شبکه تهران به روی آنتن می‌رود.