صد‌ها نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی یکشنبه شب در مخالفت با هرگونه اقدام نظامی علیه ایران دست به تظاهرات زدند.

به گزارش فارس، صد‌ها نفر با تجمع مقابل خانه «ایهود باراک» وزیر جنگ رژیم با در دست داشتن پلاکارد‌هایی به زبان عبری و انگلیسی خواستار استعفای باراک و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از سمت خود شدند. بر روی یکی از این پلاکارد‌ها به زبان عبری نوشته شده بود: «بی‌بی، ایهود- خرابی‌ها و آثار ویرانی‌ها را به قهرمانان واقعی بسپار و به خانه برگرد.» معترضان همچنین دست‌نوشته‌هایی با مضمون «گفت‌وگو،‌ نه حمله» و «به ایران حمله نکنید» در دست داشتند.

مخالفت یک فرمانده ناتو با جنگ

فرمانده نیروهای ناتو در عملیات حمله به لیبی هم در مصاحبه با یک روزنامه صهیونیستی ضمن مخالفت با هرگونه حمله علیه ایران، به وضعیت سوریه نیز اشاره کرده و برکناری بشار اسد را موجب بروز هرج‌ومرج دانسته است.

به گزارش فارس، ژنرال «چارلز بوچارد» فرمانده کانادایی عملیات ناتو در لیبی در مصاحبه‌ با روزنامه صهیونیستی هاآرتص، بر مخالفت ناتو با هرگونه حمله به ایران چه از جانب آمریکا و چه از جانب اسرائیل، تصریح کرد. بوچارد که ۴ ماه پیش از نیروی هوایی سلطنتی کانادا بازنشسته شده، ادامه داده است که نه ناتو و نه شورای امنیت، هیچ‌یک با حمله به ایران در آینده نزدیک موافقت نخواهد کرد.

به گفته بوچارد، گزینه نظامی بسان بومرنگی خواهد بود که نهایتا با متحد کردن جهان اسلام در برابر اسرائیل، به خود اسرائیل ضربه خواهد زد.بوچارد که پیش از این معاون فرمانده عملیات مشترک نیروهای کانادا و آمریکا نیز بوده، عنوان کرده است که شانس موفقیت ۱۰۰درصدی در یک حمله بسیار اندک است و اسرائیل باید به این نکته توجه کند که شانسی برای حمله مجدد نخواهد داشت.