واکنش سپاه به شایعه شهادت سردار قاسم سلیمانی در دمشق

تابناک به نقل از خبرگزاری آنا نوشت: سردار رمضان شریف در پاسخ به ادعای رسانه‌های صهیونیستی درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی در دمشق گفت که نقل این خبر آمال و آرزوهای این رسانه‌های معاند است که در قالب اطلاع‌رسانی به افکار عمومی ارائه می‌شود. بر اساس این گزارش،به دنبال انتشار خبری در سایت شبکه تلویزیونی العربیه و برخی رسانه‌های صهیونیستی از جمله سایت صهیونیستی «آروتز شوا»، مبنی بر شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در انفجار تروریستی روز چهارشنبه دفتر امنیت ملی سوریه، سردار رمضان شریف مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران به این ادعا پاسخ داد.

سردار شریف در این باره گفت: «اخیرا شاهدیم برخی از رسانه‌های معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی و صاحبان آنها آمال و آرزوهای خود را در قالب خبر به نقل از منابع متفاوت نقل می‌کنند.»

وی تصریح کرد: نقل این خبر هم از جمله این آمال و آرزوهای این رسانه‌های معاند است که در قالب اطلاع‌رسانی به افکار عمومی ارائه می‌شود. سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی در سال ۷۶ به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس منصوب شد.

چهارشنبه هفته گذشته در پی وقوع یک انفجار تروریستی در مقر امنیت ملی سوریه، وزیر دفاع و برخی از مقامات امنیتی این کشور کشته شدند.