رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: لعنت خداوند بر کسانی که در این شرایط خطیر که ملت‌های مظلوم نیازمند یاری جمهوری اسلامی هستند، می کوشند تا ما را به برخی مسائل داخلی سرگرم کنند. به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاحیه دوره آموزشی شهید رجب بیگی که با حضور فرماندهان نواحی بسیج سراسر کشور برگزار شد، با انتقاد شدید از کسانی که سعی در محصور کردن انقلاب و اسلام در مرزهای کشور دارند، ابراز کرد: متاسفانه عده‌ای تصور می‌کنند که در برابر ظلمی که به ملت‌های مسلمان روا داشته می‌شود هیچ مسوولیتی متوجه ما نیست و با ترفندهای گوناگون و طرح مباحث انحرافی می‌کوشند، ما را به برخی مسائل داخلی مشغول کنند تا از وظیفه اصلی‌مان غافل شویم.

وی ادامه داد: ما لعنت می‌فرستیم بر کسانی که قصد دارند انقلاب و اسلام را در مرز های ایران محصور کنند. لعنت خداوند بر کسانی که در این شرایط خطیر که ملت‌های مظلوم نیازمند یاری جمهوری اسلامی هستند، می کوشند تا ما را به برخی مسائل داخلی سرگرم کنند.

سردار نقدی تصریح کرد: اگر امروز شرایط به ما اجازه نمی‌دهد که مستقیما در عرصه نبرد حضور پیدا کنیم، وظیفه داریم تا این شرایط را تغییر داده و به طور مستقیم در صحنه نقش‌آفرینی کنیم. همه تلاش دشمن این است تا ما را در داخل متزلزل کند تا از حضور فعال در عرصه منطقه بازبمانیم.