مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه نقدی «نان» تا پایان سال جاری افزایش نخواهد یافت. بهروز مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه یارانه نقدی ماهانه از چهار هزار تومان به پنج هزار تومان در سال جاری افزایش یافته است، احتمال افزایش مجدد یارانه نقدی بابت نان را رد کرد. وی در پاسخ به ادعای برخی از مردم که اظهار کرده‌اند یارانه نقدی واریزی آنها کمتر از سرانه تعیین شده که معادل ۴۵ هزار و۵۰۰ تومان است، تاکید کرد: این ادعا به هیچ‌وجه صحت ندارد. از آنجا که فرآیند واریز یارانه الکترونیکی است، احتمال بروز چنین مشکلی به هیچ وجه وجود ندارد.

وی افزود: هر آن چه که در سایت رفاهی ذکر می‌شود به منزله ابلاغ کتبی و راهنمای عمل مردم، بانک‌ها و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها است. وی درباره علت عدم فعالیت سامانه تلفنی «۰۹۶۲۰» عنوان کرد: از آنجا که سایت رفاهی پاسخگوی کلیه نیازهای مردم و حاوی اطلاعات لازم برای آنها است، بنابراین دیگر نیازی به ادامه فعالیت «۰۹۶۲۰» وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اشاره به اینکه اطلاعات موجود در لایه‌های مختلف سایت رفاهی به آدرس www.refahi.ir در اختیار مردم است، اعلام کرد: هر آنچه که در سایت رفاهی ذکر می‌شود، به منزله ابلاغ کتبی و راهنمای عمل مردم، بانک‌ها و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها است.