بحث‌های اخیر در مورد وزیر اطلاعات این همه سر و صدا نمی‌خواهد
امام جمعه موقت تهران گفت که جامعه از نظر اقتصاد بیمار است. به گزارش ایسنا، آیت‌الله امامی کاشانی سپس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران سپس با اشاره به بحث‌های اخیر در مورد وزیر اطلاعات گفت: در نظام جمهوری اسلامی اگر ولی امر نظری بدهند، همه مطیع هستند.

اما جمعه تهران تاکید کرد: همه ارکان نظام، شرعا، قانونا و اخلاقا مطیع رهبری هستند و الان هم آقای رییس‌جمهور مطیع است.
امامی کاشانی یادآور شد: طی روزهای گذشته آقای رییس‌جمهور وزیر اطلاعات را کنار گذاشتند، ولی رهبر معظم انقلاب دستور فرمودند که به کارتان ادامه دهید آن وقت رسانه‌ها این مساله را تبدیل به خوراک کردند و سر و صدای زیادی به راه انداختند و می‌گویند در درون نظام درگیری و اختلاف است، ولی اینها از نظام و افراد نظام خبر ندارند. عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی اشاره کرد و گفت: انسان باید خودش کار خودش را انجام دهد و کار باید جدی گرفته شود. جهاد در راه کار یعنی تلاش از یک سو و قداست آن تلاش از سوی دیگر که این می‌تواند کار را با ارزش کند.وی با بیان اینکه جامعه ما هم از جهت جهاد و هم از نظر اقتصاد بیمار است، افزود: این خیلی بد است که فردی در تلویزیون می‌گوید من چقدر سکه خریدم و بعد از اینکه دولت سکه وارد بازار کرد و ارزان شد من ضرر کردم. این دلالی‌ها درست نیست چرا که پول باید در راه تولید و در خدمت جامعه باشد و برای انسان برکت بیاورد. هر پولی که آرامش‌آور نیست بلکه تولید، ایجاد سرمایه و ایجاد کار برای جوان‌ها است که بسیار ارزش دارد و همه این کارها با جهاد عملی می‌شود.
امامی‌کاشانی با بیان اینکه وارث تمام اموال دنیا همه بشر هستند، تصریح کرد: ما وارث منابع این کشور و اقتصاد درست هستیم ولی شرط ارث بردن این است که انسان از آن ارث به درستی استفاده کند. باید با این فرهنگ در کشور ما مقابله شود که اگر کسی تولید می‌کند بگویند فلانی کارخانه‌دار، سرمایه‌دار و چنین و چنان است. سرمایه جاری است و همه لب‌تشنگان، گل‌ها و گیاهان در مسیر این چشمه می‌نوشند و دعا می‌کنند.
امامی‌کاشانی با اشاره به برخی سخنان تهدیدآمیز اخیر که علیه ایران مطرح شده است، گفت: کسانی گهگاه تهدید می‌کنند و حرف‌های یاوه‌ای برای خود می‌زنند که هر کس این حرف‌ها را می‌شنود آنها را مسخره می‌کند که در مقابل چنین قدرتی چه تهدیدات و حرف‌هایی را مطرح می‌کنند. ببینید نوکری برای بیگانه تا چه حد است. امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته با تاکید بر اینکه مطالبی که درباره اسلام و مسائل مربوط به‌ آن مطرح می‌شود باید محکم باشد، تصریح کرد: انتظار امام عصر(عج) یعنی عمل صالح، انتظار امام زمان(عج) به علاقه، هوا و هوس یا مقام، میز، پست و اداره نیست چرا که اگر انسان به خودش نگاه کند به جایی نمی‌رسد.