جنتی: تعیین مصداق برای ظهور از غلط‌های روزگار است

خطیب نمازجمعه این هفته تهران با بیان اینکه در نزدیک بودن ظهور حرفی نیست، تعیین مصداق برای ظهور را از غلط‌های روزگار دانست. به گزارش ایسنا، احمد جنتی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به نامگذاری سال۹۰ از سوی مقام معظم رهبری به جهاد اقتصادی، طرح سوال کرد که هدف از جهاد اقتصادی چیست؟ وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تعبیر به جهاد و جنگ کردند.

دشمن در دو محور با ما به جنگ آمده است؛ محور نخست اقتصاد است که قصد دارد ما را فلج کند و اگر بیکاری و مشکلات روزمره مردم را داشته باشیم، این حکومت نمی‌تواند سرپا بماند و دیگری جنگ روانی است که دشمنان با حرکت‌های براندازی می‌خواهند مردم را از حکومت جدا کنند و حکومت دلخواه خود را روی کار آورند.

خطیب نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به تحولات منطقه هم تصریح کرد: در لیبی ناتوی لعنتی مردم را بمباران می‌کند و می‌گوید اشتباه کردیم.

غلط کردید اشتباه کنید. مگر چنین چیزی می‌شود؟ آن‌قدر حواستان پرت است که هدفتان را عوضی می‌گیرید؟ در مصر نیز مردم متوجه شدند که می‌خواهند فریبشان بدهند و بپا خاستند، اما مظلوم‌ترین آنها مردم بحرین هستند. جرم آنها علاوه بر بیداری اسلامی، تشیع است.

جنتی در ادامه خاطرنشان کرد: عربستان که در تمام دوران وجود رژیم صهیونیستی یک قدم به ضرر اسرائیل برنداشت و یک نظامی برای کمک ارسال نکرد، وقتی در یمن آشوب می‌شود به دلیل این‌که شیعه هستند سرباز می‌فرستد تا آنها را سرکوب کند. اکنون نیز برای بحرین سرباز می‌فرستد. جنتی یادآور شد: مگر مردم می‌توانند بنشینند و نگاه کنند؟ بوی تعفن عربستان‌سعودی دارد همه جا را می‌گیرد. مردم از وهابی‌ها متنفرند. عربستان نیز در نوبت است.