مهدی طائب رییس شد و علیرضا پناهیان نایب‌رییس

در آخرین جلسه شورای مرکزی و هیات موسس «قرارگاه عمار» مهدی طائب به‎عنوان رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار و علیرضا پناهیان به‎عنوان نایب رییس آن و همچنین مهدی ماندگاری نیز به‎عنوان مسوول ستاد قرارگاه انتخاب شدند. به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا پناهیان گفت: بعد از فتنه سال ۸۸ و تاکیدات متعدد رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم مقابله با فتنه‌های آینده طی جلسات متعدد و مختلفی با حضور عناصر برجسته فرهنگی و سیاسی که نقش برجسته‌ای در مقابله با فتنه ۸۸ داشتند به این جمع‌بندی رسیدیم که لازم است فعالیت متفرقه دوستان کنار یکدیگر هماهنگ شود.

وی اظهار کرد: جمع‌بندی این جلسات در نهایت به پایه‌گذاری مجموعه‌ای به نام قرارگاه عمار (مرکز راهبردی جبهه اهل ولاء) ختم شد و در سال گذشته همزمان با دهه فجر با حضور ۷۰ نفر از چهره‌های شاخص و فعال فرهنگی و مسوولان موسسات فرهنگی در تهران و برخی از مراکز استان‌ها اولین مجمع عمومی قرارگاه برگزار شد و اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.

او یادآور شد: اعضای هیات موسس و شورای مرکزی این قرارگاه در طول دو ماه گذشته با برگزاری جلسات متعدد اساسنامه پیشنهادی خود را جهت طی مراحل قانونی و اخذ مجوز تهیه کردند و به تصویب رساندند.

پناهیان گفت: ‌براساس اساسنامه مصوب مهم‌ترین وظایف قرارگاه عمار عبارت است از پیگیری مطالبات رهبر انقلاب، هماهنگ ساختن نیروهای فعال انقلاب اسلامی، نظارت و نقد عملکرد نهادها، رصد فعالیت‌های جبهه معارض انقلاب اسلامی، شناسایی دست‌های پیدا و پنهان دشمنان و عامل داخلی آنها و بصیرت افزایی در صحنه عمل تحولات داخلی.

عضو هیات موسس و شورای مرکزی قرارگاه عمار افزود: دوستان مختلفی از سراسر کشور به دنبال ارتباط و همکاری با این قرارگاه هستند که به همین منظور هیات پنج نفره‌ای توسط هیات موسس و شورای مرکزی انتخاب شده تا در آینده بر اساس سازوکاری که تعریف می‌شود در خصوص عزیزان علاقه‌مند به همکاری با این قرارگاه اعلام نظر مشورتی کنند.

پناهیان یادآور شد: در آخرین جلسه شورای مرکزی و هیات موسس این قرارگاه مهدی طائب به عنوان رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار و علیرضا پناهیان به عنوان نایب رییس آن و همچنین مهدی ماندگاری نیز به عنوان مسوول ستاد قرارگاه انتخاب شدند.

در بهمن سال گذشته مجمع عمومی قرارگاه عمار، ۱۵ نفر از اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند که عبارتند از: علیرضا پناهیان، مهدی طائب، سعید قاسمی، محمدمهدی ماندگاری، رییس هیات‌مدیره موسسه فرهنگی سیره شهدا مهدی کوچک‌زاده، حمید رسایی، نادر طالب‌زاده، حسین یکتا، دبیر سابق ستاد راهیان نور کشور، حسن عباسی، علی ثمری، سعید حدادیان، حسین الله کرم، روانبخش، وحید جلیلی و حسین روشن.