سردار وحیدی: نیروی هوایی دشمن را مرعوب کرده است

سردار احمد وحیدی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی هوایی با آمادگی و هوشیاری دشمنان ایران را مرعوب و مایوس کرده است، اشراف کامل عملیاتی فرماندهان، خلبانان و متخصصان پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی ارتش بر اوضاع منطقه را ستود. به گزارش خبرگزاری مهر، سردار وحیدی که برای شرکت در هشتاد و نهمین سفر استانی هیات دولت به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، در جریان بازدید از پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی ارتش در منطقه کنارک در جمع خلبانان این پایگاه‌ گفت: نیروی هوایی با آمادگی، هوشیاری و مراقبت دائمی خود دشمنان ایران اسلامی را مرعوب و مایوس کرده است.

وی با تشریح اهمیت منطقه استراتژیک دریای عمان اظهار کرد: اقتدار این پایگاه نقش مهمی در بازدارندگی و دفاع از کشور دارد. وزیر دفاع همت بلند، تلاش بی‌وقفه، خلاقیت و نوآوری متخصصان سخت‌کوش پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی ارتش در تعمیر و نگهداری انواع هواپیماهای جنگنده را ستود و تصریح کرد: متخصصان و خلبانان پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی ارتش با این روحیه بالا و آمادگی کامل، فرصت هرگونه اقدام را از دشمنان این مرز و بوم سلب کرده‌اند.

وحیدی همچنین با تبریک ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امنیت پایدار مرزهای هوایی، دریایی و زمینی کشور مرهون آمادگی، رشادت و هوشیاری نیروهای مومن و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.