مبلغ یارانه‌های نقدی فعلا تغییر نمی‌کند

سخنگوی کارگروه طرح تحول اقتصادی دولت، با اعلام اینکه ورود به گام دوم اجرای هدفمندی یارانه‌ها فعلا در دستور کار دولت نیست، گفت: قیمت حامل‌های انرژی و مبلغ ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومانی یارانه نقدی ماهانه، فعلا تغییر نمی‌کند. «محمدرضا فرزین» در گفت‌وگو با خبرنگار خانه‌ملت افزود: تاکید دولت در سال‌جاری با توجه به نامگذاری آن با عنوان جهاد اقتصادی، بر اجرای هفت محور طرح تحول اقتصادی است. تعامل فعال دولت و مجلس در هدفمندی یارانه‌ها ادامه دارد

سخنگوی دولت در طرح تحول اقتصادی، تعامل این کارگروه با مجلس شورای اسلامی و همکاری و همراهی نمایندگان کارشناس آن را موجب دقیق اجرا کردن برنامه‌های این طرح خواند.

وی اظهار امیدواری کرد که تعامل فعال دولت و مجلس، خشنودی مردم از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و دیگر محورهای طرح تحول اقتصادی را موجب شود.

سخنگوی کارگروه طرح تحول اقتصادی دولت، با اعلام خبر افزایش جمعیت یارانه‌گیر کشور از ۶۲ به ۷۰ میلیون نفر، یادآوری کرد: ورود به گام دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها فعلا در دستور کار این کارگروه و دستگاه‌‌های اقتصادی کشور نیست، بنابراین نه در قیمت حامل‌های انرژی و نه در مبلغ ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومانی یارانه نقدی ماهانه، تغییری نخواهیم داشت.