سازمان‌های جاسوسی غربی به‎دنبال خودسوزی فرد عقب‌افتاده‌ای در تهران هستند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان‌های جاسوسی غربی به‎دنبال این هستند تا فرد عقب‌افتاده‌ای را پیدا کنند که خود را در تهران آتش بزند و این کار را با شروع تحولات تونس و مصر شبیه‌سازی کنند. به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تقدیر از جانبازان فتنه ۸۸ که شب گذشته در حسینیه نیروی هوافضای سپاه برگزار شد، با اشاره به حوادث سال گذشته گفت: افرادی که هنوز در مقابل فتنه‌ای که به گفته مقام معظم رهبری از خارج هدایت می‌شد، دانسته سکوت کرده‌اند،‌ منافق هستند. در حالی که مردم به خوبی راه خود را پیدا کردند و خدا پاداش استقامتشان را داد.

نقدی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان‌های جاسوسی غربی به دنبال این هستند تا فرد عقب‌افتاده‌ای را پیدا کنند که خود را در تهران آتش بزند و این کار را با شروع تحولات تونس و مصر شبیه‌سازی کنند. آنها خیلی عقب‌افتاده‌اند و فکر می‌کنند با تقلید از این کارها می‌توانند پیروز شوند. رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در فتنه سال گذشته نیز به دنبال شبیه‌سازی بودند و با تقلید از الله اکبر گفتن‌های اول انقلاب در پی پیروزی بودند، در حالی که ملت ایران این شبیه‌سازی‌ها را تشخیص داد و آنها را همان ابتدا تنها گذاشت و مقابلشان ایستاد. البته عده قلیل زیاده‎خواه قدرت‌طلبی که شکم‌هایشان از حرام پر شده و در دوران مسوولیت حرام‌خواری می‌کردند، همچنان به راهشان ادامه می‌دادند و گوش‌هایشان نمی‌شنید. نقدی با بیان اینکه مردم مصر از استقامت بسیجیان و ملت ایران در فتنه ۸۸ الهام گرفته‌اند، گفت: مردم مصر شاهد بودند که قدرت آمریکا پوشالی است و فهمیدند که می‌توانند وارد صحنه شوند و نقش خود را ایفا کنند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات رژیم مصر در مقابله با مردم انقلابی این کشور اظهار کرد: رژیم مصر می‌خواست با شبیه‌سازی از بسیج ایران از لباس شخصی‌ها برای دفاع از خود استفاده کند در حالی که لباس‌ شخصی‌های مصر آدم‌های فاسد، قدرت‎طلب و خائنی بودند، اما نمی‌دانست پشتوانه بسیجی‌های ایران، خدا و اسلام است. این شبیه‌سازی دشمنان مضحک است.