صبح دیروز به ترتیب یک نفر به اتهام تجاوز به عنف و ۷ نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر حلق آویز شدند. به گزارش ایسنا «فرزاد ع.» فرزند بهادر که با همدستی دو نفر دیگر اقدام به تجاوز به عنف به یک دختر نوجوان محصل کرده بود، سحرگاه دیروز چهارشنبه ‌در زندان اوین به دار آویخته شد. بر اساس این گزارش، معدوم با کمک دو نفر دیگر از همدستان خود، این دختر نوجوان را که در حال بازگشت از مدرسه به منزل بود ، به اجبار سوار یک خودروی مسافرکش نموده بودند.

محکوم علیه و همدستانش همچنین با تهدید راننده خودرو به وسیله چاقو، وی را مجبور کرده بودند تا آنـان را به منطقه‌ای در جاده ملارد منتقل کند که پس از مقاومت راننده در برابر خواسته آنان، ‌وی را از ناحیه دست مضروب و از خودرو به بیرون پرت کردند. راننده مضروب نیز بلافاصله به نیروی انتظامی مراجعه و ماوقع را برای ماموران گزارش می‌کند که متعاقبا متهمان یاد شده در یکی از باغ‌های اطراف تهران در حین ارتکاب عمل منافی عفت دستگیر می‌شوند.

بر اساس پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در پی دستگیری متهمان یاد شده،‌ دادگاه رسیدگی به اتهامات آنان با حضور نماینده مدعی‌العموم و وکلایشان برگزار و نهایتا پس از طی تمامی مراحل قانونی، شعبه رسیدگی کننده، متهم یاد شده را به اتهام ارتکاب زنای به عنف به اعدام محکوم کرد که پس از اعتراض محکوم علیه،‌ رای دادگاه بدوی توسط دیوان‌عالی کشور نیز مورد تایید قرار گرفت. همچنین هفت نفر از محکومان جرائم مواد مخدر که از سوی دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران به اعدام محکوم شده بودند، سحرگاه دیروز چهارشنبه ‌به دار مجازات آویخته شدند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای تهران، محاکمه افراد یاد شده در شعب مختلف دادگاه‌های انقلاب اسلامی در سال ‌١٣٨٨ با حضور نمایندگان دادستان و وکلای آنان برگزار شده بود و احکام یاد شده در مورد نامبردگان نیز پس از طی تمامی مراحل قانونی به موقع اجرا گذارده شد.