به گزارش ایسنا، صادق محصولی افزود: ‌اطلاعات این دسته پس از راستی آزمایی به سایت رفاه http://refahi.ir منتقل و این افراد پس از انتشار اطلاعیه در اسفندماه می‌توانند شماره حساب خود را ارائه کنند، البته به این افراد مبلغی بابت سال ۸۹ تعلق نخواهد گرفت و واریز یارانه این افراد از ابتدای سال آینده خواهد بود. وی درباره کسانی که تغییر وضعیت داشته اند، نیز اظهار کرد: این گروه هم به محض باز شدن سایت آمار می‌توانند اصلاحات لازم را وارد و مانند گروه‌های دیگر در اسفند ماه شماره حساب خود را اعلام کنند.

به گفته محصولی، کسانی که پرونده شان در سایت آمار کامل و تعداد اعضای خانوار آنان درست ثبت شده، در صورت بروز مشکل باید به بانک مراجعه کنند، اما اگر تعداد افراد خانوار نسبت به تعداد واقعی آن در سایت آمار درست ثبت نشده باشد، باید اصلاح لازم پیش از مراجعه به بانک صورت گیرد.

وزیر رفاه گفت:‌ کسانی که قبل از ۲۱ مهر ماه شماره حساب خودشان را در سایت رفاهی اعلام کردند یارانه‌ها به حسابشان واریز شد.

وی با بیان اینکه امکان انصراف از دریافت یارانه‌ها در سایت رفاهی فراهم می‌شود، گفت: بین ۱۲ تا ۱۵ درصد از مردم اعلام حساب نکرده اند که اقدام بسیار پسندیده‌ای‌ است. وزیر رفاه زمان پرداخت بعدی یارانه‌های نقدی را پیش از ۲۸ بهمن ماه اعلام و میزان پرداختی را همان مبلغ ۸۹ هزار تومان به ازای هر نفر برای دو ماه بیان کرد.