مبادا کسانی در دولت نفوذ کنند که معلوم شود سرسپرده بیگانگان بوده‌اند

آیت‌الله مصباح یزدی گفت: مبادا کسانی در دولت نفوذ کنند و بعد مشخص شود آنها از سرسپردگان بیگانگان بوده‌اند. اگر دیروز فردی در دولت اسلامی در دوره امام(ره) موقعیتی داشت و بعد خیانت کرد، امروز هم ممکن است کسانی وارد دولت اسلامی شده و مورد توجه دیگران نیز قرار بگیرند و خیانتی بزرگ‌تر از خیانت آن‌روز نسبت به انقلاب انجام دهند. به گزارش خبرگزاری فارس، رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در دیدار با جمعی از کارمندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح گفت :در فتنه سال گذشته کسانی حضور داشتند که هنوز باور آن مشکل است.

وی با هشدار این نکته که این اتفاقات منحصر به گذشته نبوده و در حال حاضر و آینده نیز می‌تواند اتفاق بیفتد، گفت: به طور اجمالی باید عرض کنم اگر دیروز فردی در دولت اسلامی در دوره امام(ره) موقعیتی داشت و بعد خیانت کرد، امروز هم ممکن است کسانی وارد دولت اسلامی شده و مورد توجه دیگران نیز قرار بگیرند، اما روزی خیانتی بزرگ‌تر از خیانت آن‌روز نسبت به انقلاب انجام دهند.

مصباح یزدی با تاکید بر اینکه معیار انقلاب، همان اسلام، سیره معصومین علیهم‌السلام، سیره امام(ره) و سیره جانشین امام(ره) است، گفت: مبادا کسانی در دولت نفوذ کنند و بعد مشخص شود آنها از سرسپردگان بیگانگان بوده‌اند. همان‌گونه که پس از ۳۰ سال هنوز جریان شهادت شهید رجایی کاملا واضح نیست و حتی افرادی مانند مرحوم لاجوردی که از یاران نزدیک حضرت امام(ره) و از افراد باتقوا در گفتار و کردار بود، معتقد بود که این کار توسط یکی از اعضای همان دولت صورت گرفته است که هنوز هم زنده است.