نماینده مردم ورامین در نطق روز گذشته خود در مجلس گفت: مطابق اطلاعات مستند موجود سازمان اطلاعات ارتش پاکستان به طور مستقیم در آموزش و سازمان‌دهی تروریست‌ها نقش ایفا می‌کند. به گزارش دنیای‌اقتصاد، حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی حادثه تروریستی چابهار را خیانتی دیگر از سوی استکبار به ویژه انگلیس در حق ملت ایران خواند و گفت: مطابق اطلاعات مستند موجود سازمان اطلاعات ارتش پاکستان به طور مستقیم در آموزش و سازمان دهی تروریست‌ها نقش ایفا می‌کند و این اقدام بر خلاف همه انتظارات و روابط دوستانه گذشته و حال دو کشور است و اگر بر خلاف این است انتظار می‌رود پاکستان در عمل خلاف این مساله را اثبات کند.

به گفته وی، نقش انگلیس در این خیانت‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست و اظهارات اخیر جاسوس این کشور در جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان سفیر موید این موضوع است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نمایندگان خواست که طبق تصمیم اعضای کمیسیون متبوعش مبنی بر قطع ارتباط با دولت مداخله‌گر و استعمارگر و کثیف انگلیس با رای قاطع این طرح را به تصویب رسانند و افزود: رای به قطع رابطه با انگلیس امروز به عنوان یک تکلیف ولایت‌مدارانه، انقلابی و ملی بدون شک راه را برای رشد و بالندگی کشور و ملت ایران همواره خواهد کرد.