نیمی از وزارت کاری‌ها دور کار شدند

وزیر کار و امور اجتماعی با اشاره به عدم استقبال مناسب از طرح دورکاری با وجود مزایای اقتصادی و اجتماعی این طرح گفت: به صورت دستوری ۵۰ درصد کارمندان این وزارتخانه را از روز دوشنبه (دیروز) موظف به دورکاری کردیم. به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی دیروز در اولین همایش راهکارها و چالش‌های مشاغل خانگی اظهار داشت: با توجه به آلودگی شهرهای صنعتی در کشور ضرورت دورکاری و اجرای دقیق آن بر همه ثابت شده است و در حال حاضر بسیاری از معضلات اجتماعی به علت حجم انبوه کارمندان برای حضور در محل کار است. وی ادامه داد: برای اجرای طرح دورکاری که مبدع و مبتکر آن وزارت کار و امور اجتماعی است، از امروز (دوشنبه) به صورت دستوری برخورد خواهیم کرد.

شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه بنده به عنوان وزیر مراتب انجام امور در وزارتخانه را می‌شناسم، گفت: در جلسه امروز (دوشنبه) شورای عالی معاونان این وزارتخانه موضوع دورکاری ۵۰ درصد کارمندان وزارت کار را به تصویب خواهیم رساند و این مساله از همین امروز لازم‌الاجرا خواهد شد.

وی افزود: بعد از گذشت چند ماه از اجرای این طرح به نظر می‌رسد تا کنون اتفاق خاصی رخ نداده است و از این به بعد به شکل دستوری عمل خواهیم کرد.